E3 '18: Battlefield V - budowana umocnień, klasy postaci i nowe materiały z rozgrywki

Do sieci trafiło więcej materiałów wideo z trybu wieloosobowego gry Battlefield V.

@ 10.06.2018, 16:16
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

E3 '18: Battlefield V - budowana umocnień, klasy postaci i nowe materiały z rozgrywki

Wczorajsza konferencja Electronic Arts na targach E3 2018 była doskonałą okazją do podzielenia się ze światem nowymi materiałami z piątej odsłony serii Battlefield. Wydawca gry wraz ze studiem DICE udostępnili wczesną wersję gry szerokiemu gronu twórców z serwisu YouTube, dzięki czemu zaraz po pokazie do sieci trafiło mnóstwo filmów z rozgrywką.

Wspomniane materiały obejrzycie poniżej, lecz dodatkowo wypisaliśmy kluczowe kwestie, jakie zostały na nich omówione:

  • w Battlefield 1 każdy gracz posiadał maskę gazową – w „piątce” każdy ma dostęp do skrzynki z narzędziami;
  • za pomocą narzędzi możemy budować okopy, stawiać blokady dróg i przejść na mapie, tworzyć barykady z worków, naprawiać budynki, instalować gniazda z bronią stacjonarną oraz uwaga... ulepić bałwana na zimowej mapie;
  • dostęp do narzędzi posiada każda klasa, lecz najbardziej wydajną w aspekcie budowy jest wsparcie; ma na podorędziu również wiele typów uzbrojenia, które lepiej współgrają z mechaniką budowania np. ciężkie karabiny maszynowe;
  • nowy system destrukcji otoczenia pozwala graczom na wiele więcej, a oprócz tego jest bardziej realistyczny pod kątem fizyki; każdy materiał ma swoją wagę, więc w zależności od tego, który fragment budynku uszkodzimy, kolejne jego elementy będą odpadać lub uginać się w okolicy tegoż miejsca;
  • jeśli wystrzelimy wyrzutnię rakiet przez otwarte okno do środka budynku, a pocisk uderzy w ścianę wewnątrz, odpadające kawałki budynku będą wylatywać w górę na zewnątrz; jeśli uderzymy pociskiem w ścianę budynku od zewnątrz, będzie się ona zapadać do środka pomieszczenia; 
  • siła uderzeniowa może strącać śnieg zalegający na dachach budynków;
  • oprócz tradycyjnych klas postaci pojawią się także podklasy, nazwane przez twórców „archetypami”;
  • archetypy oferują unikalne style rozgrywki, np. oprócz standardowego wariantu klasy wsparcia mamy także archetyp zwany operatorem karabinu maszynowego; wspomniany archetyp posiada unikalne umiejętności, które pozwalają korzystać z konkretnych broni i gadżetów;
  • pojawią się pojazdy specjalne, jako bonusy dla osób prowadzących rozgrywkę zespołową – jeśli gramy drużynowo współpracując z kompanami i zdobywamy kolejne punkty, możemy wzywać posiłki w postaci unikalnych i groźnych pojazdów;
  • mechanika wzywania drużynowych posiłków pozwala również na korzystanie z innych opcji, jak choćby wezwanie ataku rakietą V2;
  • ulepszanie broni pozwala na dostosowywanie do swoich preferencji dużej liczby egzemplarzy danego jej rodzaju – możemy więc posiadać kilka wersji tego samego karabinu różniących się pod kątem stylu rozgrywki, jak i wyglądu i przełączać się między nimi w dowolnym momencie;
  • wprowadzono symulację kalibru broni – pociski większego kalibru będą przebijać więcej materiałów.

Battlefield V zadebiutuje 19 października bieżącego roku na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?