Below - deweloperzy wyjaśniają dlaczego wciąż nie skończyli swojej gry

Okazuje się, że przedsięwzięcie jest znacznie trudniejsze do przygotowania niż pierwotnie zakładano.

@ 23.05.2018, 09:33
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

Below - deweloperzy wyjaśniają dlaczego wciąż nie skończyli swojej gry

Below to niezwykle klimatycznie wyglądająca platformówka, zapowiedziana jeszcze w 2013 roku. Mimo że od tamtej pory minęło już mniej więcej 5 lat, produkcja wciąż nie trafiła do dystrybucji. Dlaczego? Deweloperzy postanowili sytuację wyjaśnić.

Kwestię sporego opóźnienia nakreślił kreatywny dyrektor studia CapybaraKris Piotrowski, podczas rozmowy z magazynem Withgames. Piotrowski już na wstępie przyznał, że opracowanie gry okazało się trudniejsze niż pierwotnie zakładano. Twórcy nie rozważają jednak jej anulowania.

"Popełniliśmy klasyczny błąd, który każdy popełnia nim faktycznie się tego nauczy", powiedział Piotrowski. "W 2013 roku mieliśmy fragmenty gry - główne elementy projektu oraz stylistykę - byliśmy bardzo podekscytowani tym, co osiągnęliśmy. Microsoft zapytał czy chcemy, aby pokazali naszą grę na tym gigantycznym wydarzeniu. Odpowiedzieliśmy 'Tak cholera! Nie ma szans, aby coś poszło nie tak!'".

"Zrobiliśmy to. Przygotowaliśmy demo, opracowaliśmy zwiastun, pokazaliśmy go na wydarzeniu i wróciliśmy do domu myśląc: 'Dobra, czas by zrobić grę. To będzie bułka z masłem'. Okazało się, że tę grę jest niełatwo zrobić".

"To klasyczny przypadek przedwczesnej zapowiedzi gry. Myślę, że mogliśmy spokojnie zachować Below dla siebie przynajmniej przez kilka lat i dopiero je zapowiedzieć. Tak pewnie byśmy zrobili. Ale nie możesz już zebrać rozlanego mleka".

"Podczas tego wszystkiego nigdy nie rozmawialiśmy na temat anulowania. Zawsze, od początku, traktowaliśmy to jak projekt, który chcieliśmy wydać po skończeniu. Nigdy nie mieliśmy, jako studio, szansy by to zrobić. Ale tym razem jesteśmy w dobrym miejscu i czuję, że mamy coś unikatowego i interesującego. Całe studio zdecydowało, że się wstrzymamy z prezentacją".

Wygląda na to, że Below wreszcie powstaje. Kiedy je zobaczymy? Tego niestety nie sposób powiedzieć. Deweloperzy celują w końcówkę bieżącego roku, a wśród platform docelowych są komputery osobiste oraz konsole Xbox One.


Sprawdź także:
Below

Below

Premiera: 14 grudnia 2018
XBOX ONE, PC, PS4

Below to produkcja typu roguelike RPG, stworzona przez studio Capybara Games, odpowiedzialne wcześniej m.in. za Might & Magic: Clash of Heroes.Nasz bohater trafia na taje...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?