Opublikowano film krótkometrażowy nawiązujący do gry Detroit: Become Human
Ekskluzywne gry na PlayStation 4 są zazwyczaj bardzo dobrze promowane, a Detroit: Become Human otrzymało nawet film krótkometrażowy.
Sony oraz jego studia first-party dostarczają nie tylko znakomity content w postaci gier wideo, ale także potrafią prowadzić bardzo ciekawe akcje marketingowe, włączając w to gwiazdy i filmy - jak w przypadku Detroit: Become Human - krótkometrażowe.
Japoński oddział PlayStation zdecydował się na przygotowanie bardzo ciekawej promocji projektu ekipy Quantic Dream. Wydawca produkcji nakręcił krótkometrażowy film prezentujący relację androida z człowiekiem, mający wprowadzić nas w świat gry, której tematem przewodnim jest taka właśnie interakcja pomiędzy nami, a maszynami
Niektórym może brakować porządnych napisów, aczkolwiek zwróćcie uwagę na samą jakość wideo. Z wielką chęcią zobaczylibyśmy podobną reklamę w polskim wykonaniu.
Jednocześnie warto wspomnieć o tym, iż Detroit: Become Human to 41,4 GB plików. Skąd to wiadomo? Otóż pierwsi dziennikarze - w tym my - otrzymali już grę do testów, zatem zainteresowani mają tydzień na poznanie przygody. Według pierwszych, nieoficjalnych informacji od pismaków historię poznamy w około 8 do 10 godzin.
Przypominamy, iż Detroit: Become Human debiutuje już 25 maja, ekskluzywnie na konsoli PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler