W Shadow of the Tomb Raider nie zobaczymy podwójnych pistoletów

Lara Croft nadal korzystać będzie przede wszystkim z łuku.

@ 08.05.2018, 10:50
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W Shadow of the Tomb Raider nie zobaczymy podwójnych pistoletów

Lara Croft od początku swojego żywota miała dość charakterystyczny sposób bycia. Po pierwsze, prawie zawsze decydowała się na skąpe ubranie. A po drugie, świetnie radziła sobie z podwójnymi pistoletami. Ikoniczne giwery panny archeolog niestety nie wrócą - przynajmniej nie w Shadow of the Tomb Raider.

Temat dwóch giwer poruszył reżyser Shadow of the Tomb Raider, Dan Bisson, w rozmowie z ekipą Official Xbox Magazine. Nie wykluczył on możliwości ich pojawienia się w przyszłości, ale w wydaniu tegorocznym nie mamy co na nie liczyć.

"Nie. Nie chcę tego. Dla nas to kluczowy dla niej moment. Nie chcemy, aby miała szorty i podwójne pistolety, albo bikini - nie o to nam chodzi. Pistolety są dość charakterystyczne. Dla tej trylogii - nie mówiąc nic o przyszłości, bo nie wiem nic o kolejnych grach - ale dla tej trylogii najważniejszą bronią dla niej jest łuk".

Jeśli chcieliście postrzelać, jak za dawnych lat, musicie niestety poczekać. W przypadku Shadow of the Tomb Raider zadowolić będziecie musieli się łukiem oraz szeregiem innych giwer, a produkcję sprawdzicie już 14 września, na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   15:46, 08.05.2018
Szczerze mówiąc nie przeszkadza mi to. Nigdy w strzelaniach czy grach akcji nie lubiłem korzystać z dwóch pistoletów czy karabinów. Nawet w ostatnim Wolfenstein'ie korzystałem tylko z jednej broni. Bardziej czekam na fabułę na poziomie tej z odsłony rebootującej cykl przygód pani archeolog.
1 kudosTheCerbis   @   16:18, 08.05.2018
Ale dwa pistolety i Lara to jedność. Jak to tak?
0 kudosUxon   @   18:57, 08.05.2018
Cytat: TheCerbis
Ale dwa pistolety i Lara to jedność. Jak to tak?
Profanacja. Jak Fallout z tym kółkiem dialogowym i odpowiedziami "dobrze, źle, neutralnie".
0 kudosguy_fawkes   @   07:33, 10.05.2018
Brak ikonicznych pistoletów to pewien symbol - znak, żeby nie mylić nowych Tomb Raiderów z klasyczną serią, którą nota bene właśnie kończę, będąc już w połowie Underworld. Trochę szkoda, że nastąpił reboot, bo ta odsłona miała już w zasadzie wszystko - było momentami dramatycznie, była akcja, ale gameplay wciąż stanowił wyzwanie pod kątem eksploracji i zagadek. Dojrzała Lara miała też charakter i determinację. Mimo to wciąż nie była terminatorem, sprzedającym headshot za headshotem.
0 kudosUxon   @   10:03, 10.05.2018
Underworld był świetny i ustawiał tę serię w naprawdę dobrym kierunku. Gra została przyjęta bardzo dobrze, była nowoczesna, a jednocześnie miała ten oldskulowy sznyt, który każdy fan tak kochał. Była akcja, zagadki, dobre elementy zręcznościowe, a i fabuła, z tego co pamiętam, też nie najgorsza. Czyli świetne przełożenie klasyki i szacunku do niej w nową erę. Dziś została tylko akcja. Gdyby te nowe części uznać jedynie za spin-off, to spoko. Ale całkowite porzucenie oryginalnej koncepcji... echh.
0 kudosTheCerbis   @   11:47, 10.05.2018
Jeśli już mieli się zdecydować na coś, to szczerze mówiąc powinni postawić na bardziej realny survival, Lara starająca się przetrwać nieoczekiwane warunki, a zrobili z niej nagle maszynę do zabijania, którą nie była nawet w późniejszych chronologicznie odsłonach (wcześniejszych). Trochę bez sensu, bo ta nowa trylogia stara się udawać grę w przetrwanie, podczas gdy jest grą o headshoty. Jednak pewnie trzeba było wpasować się w trendy. No i skoro to reboot...
Dodaj Odpowiedź