Wiedźmin 3: Dziki Gon - zadebiutował patch HDR dla PS4; gracze zgłaszają pierwsze problemy

Mimo długiego czasu prac nad aktualizacją, twórcy nie uniknęli błędów.

@ 12.04.2018, 09:16
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zadebiutował patch HDR dla PS4; gracze zgłaszają pierwsze problemy

Patch HDR dla Wiedźmina 3 na PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro jest już dostępny, informuje studio CD Projekt RED. Część graczy pobrała już aktualizacje i... nie jest nią zachwycona. Wynika to z pewnych problemów.

Tyczą się one głównie doczytywania obiektów otoczenia. Choć na konsolach jest to zjawisko dość powszechne, wszystko ma swoje granice. Po zainstalowaniu patcha HDR, doczytywanie elementów terenu stało się jeszcze bardziej widoczne, szczególnie przy szybkiej jeździe na Płotce. Jak widać na poniższym filmiku, wygląda to bardzo nieciekawie. A warto dodać, że materiał nagrano na PlayStation 4 Pro.

Samo HDR podobno też pozostawia wiele do życzenia, przynajmniej takie są opinie części graczy, jakie można wyczytać na rozmaitych forach. Zdaje się więc, że coś tu poszło nie tak.

Poniżej oficjalna lista poprawek, jakie wprowadza najnowsza łatka:

  • Wsparcie HDR;
  • Optymalizacja wydajności;
  • Poprawa stabilności;
  • Usunięcie błędów w lokalizacji;
  • Drobne udoskonalenia wizualne.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   10:00, 12.04.2018
Ja może tak od rzeczy, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że jakość wykonania otoczenia, flory i fauny w Kingdome Come Deliverance stoi, moim zdaniem, wyżej niż to z W3.
0 kudosTheCerbis   @   10:15, 12.04.2018
W sumie, według mnie, obie gry dość namieszały jeśli chodzi o prezentację i design środowiska naturalnego, bo zarówno w Wiedźminie jak i Kingdom Come prezentuje się prześwietnie.
Choć przypomniało mi się, że w Inkwizycji też nieźle zaprojektowali tereny zielone.
0 kudosshuwar   @   12:36, 12.04.2018
Oj nie... Inkwizycja wyglądała może i ładnie, ale mało realistycznie, tak plastikowo.
1 kudossebogothic   @   12:53, 12.04.2018
Cytat: shuwar
Ja może tak od rzeczy, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że jakość wykonania otoczenia, flory i fauny w Kingdome Come Deliverance stoi, moim zdaniem, wyżej niż to z W3.

To przecież oczywiste. W KC każdy las wygląda inaczej. Nie czujemy, że chodzimy po terenie wykonanym metodą kopiuj-wklej. Poza tym lasy w W3 nie zapadały w pamięć. Brakowało większej ilości odgłosów otoczenia, porządnej ściółki, jakichś paproci, zamiast tego wszędzie rośnie trawa.

Cytat: shuwar
Oj nie... Inkwizycja wyglądała może i ładnie, ale mało realistycznie, tak plastikowo.

Bo BioWare nie umie tworzyć tętniących życiem światów. Do czasu wydania Inkwizycji tworzyli gry z korytarzowymi mapkami, więc i w Inkwizycji świat przypomina bardziej makietę.
0 kudosTheCerbis   @   12:59, 12.04.2018
Głównie twarze, ale design miejsc był ładny.
0 kudosshuwar   @   15:25, 12.04.2018
Cytat: sebogothic
W KC każdy las wygląda inaczej. Nie czujemy, że chodzimy po terenie wykonanym metodą kopiuj-wklej
O to to, ja się co krok zatrzymuję, by podziwiać z jakim namaszczeniem graficy zrobili każdą miejscówkę.

Co do Bioware, to również się zgadzam. Im nie bardzo wychodzi tworzenie "żyjących" miejscówek.
0 kudosLucas-AT   @   18:25, 12.04.2018
Żeby patchem, przy którym się pracowało pół roku, popsuć grę, to trzeba być takim partaczem jak Redzi.
0 kudosshuwar   @   20:24, 12.04.2018
Cytat: Lucas-AT
Żeby patchem, przy którym się pracowało pół roku, popsuć grę, to trzeba być takim partaczem jak Redzi.
Pokręcony Diabelski pomysł Rozbawiony
Dodaj Odpowiedź