Śródziemie: Cień Wojny - twórcy rezygnują z mikrotransakcji

Przygotowują też więcej zmian w mechanice rozgrywki.

@ 03.04.2018, 12:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Śródziemie: Cień Wojny - twórcy rezygnują z mikrotransakcji

W ciągu najbliższych kilku miesięcy studio Monolith Productions ma zamiar wprowadzić sporo różnych zmian do gry Śródziemie: Cień Wojny. Jedną z najważniejszych będzie usunięcie mikrotransakcji i związanych z nimi skrzyń.

Skrzynie dostępne w Cieniu Wojny zawierały nie tylko przydatne przedmioty, ale również Orków. Kilka najrzadszych odmian koniecznych było do tego, aby ukończyć grę na 100%, a deweloperzy uznali, że nie jest to do końca poprawne rozwiązanie.

"Wiedza o tym, że można ich nabyć zmniejszała zaangażowanie graczy i wyzwanie, jakie stanowiło tworzenie własnej armii oraz fortecy", wyjaśniają twórcy na blogu.

Złoto za prawdziwe pieniądze można kupować jeszcze do 8 maja bieżącego roku. Po tym terminie wirtualny rynek zostanie ograniczony, a następnie całkowicie zamknięty w dniu 17 lipca. Posiadane złoto trzeba do tej pory wykorzystać, a jeśli nie ktoś nie zdąży twórcy przekształcą je w przedmioty.

Nietknięte pozostanie Mirian, waluta dostępna wewnątrz gry. Nie będzie się jej dało inwestować w skrzynie, ale twórcy pracują nad poszerzeniem wachlarza wyposażenia, które można dzięki niej pozyskać.

Jakby tego było mało, deweloperzy planują więcej zmian w Cieniu Wojny. Zmodyfikowana zostanie między innymi mechanika rozgrywki oraz system Nemezis, choć na razie nie wiemy w jakim zakresie. Więcej detali poznać mamy niebawem.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFestus_   @   00:05, 05.04.2018
Świetna wiadomość! Akurat może ogarną te kwestie do czasu, aż nabędę grę i będę miał czas ją ograć Szczęśliwy
0 kudosTheCerbis   @   00:17, 05.04.2018
Oby więcej producentów poszło za takim przykładem. Nie wspominając, że mikro w ogóle nie powinno być, to dobrze, że rezygnują.
0 kudosguy_fawkes   @   09:00, 05.04.2018
Bardzo dobra wiadomość, choć zgodzę się, że mikrotransakcji w ogóle nie powinno być. Orki wyskakujące jak diabeł z pudełka były wręcz komiczne - wystarczy, że sama historia dość swobodnie podchodzi do uniwersum.
Tym niemniej jedynka mi się podobała i teraz z większą ochotą zagram w sequel.
0 kudosMicMus123456789   @   17:50, 05.04.2018
Fajnie, że rezygnują tylko problem taki, że od początku oni mieli je źle zaprojektowane. A chodzi konkretnie o to, że w samej grze zdobywamy dość waluty zwykłej i premium, by w ostatnim rodziale mieć armię, której nikt nie pokona Dumny