Metro Exodus jedną z pierwszych gier korzystających z NVIDIA RTX
Raytracing regularnie do nas powraca, czy wreszcie nastanie jego era?
Studio 4A Games ujawniło, że Metro Exodus będzie jedną z pierwszych gier, wykorzystujących nową technologię firmy NVIDIA, pozwalającą na wyświetlanie grafiki renderowanej przy pomocy raytracingu.
Mimo że nowe rozwiązanie prezentuje się nadzwyczaj imponująco (co możecie zobaczyć na przykładzie tego dema technologicznego), obecnie dostępny sprzęt nie radzi sobie z nim najlepiej - jest bowiem niewystarczająco wydajny. W jakim zakresie z NVIDIA RTX skorzysta wspomniana ekipa? Ciężko powiedzieć.
Z krążących w sieci doniesień wynika, że 4A Games zaprezentuje swoje rozwiązanie w trakcie GDC 2018. A jeśli tak się stanie, nie Was o tym powiadomić.
We are excited to share the news that we are collaborating with @NVIDIAGeForce, using their RTX real-time ray tracing tech in @MetroVideoGame! Stay tuned for our @Official_GDC demo in the coming days! https://t.co/5LTbY7DEHv
— 4A Games (@4AGames) 20 marca 2018
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler