God of War zaoferuje poziom trudności dla prawdziwych twardzieli
Stan rozgrywki w nim zapisany zostanie w całkiem odrębnym pliku.
W ostatnim czasie sporo piszemy na temat kolejnej odsłony cyklu God of War. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji rzucić okiem na opublikowane do tej pory materiały, koniecznie spójrzcie do naszej encyklopedii, najpierw jednak przeczytajcie dalej, mamy bowiem co nieco na temat poziomów trudności.
Jednym z najważniejszych elementów God of War będzie rozbudowany system walki. Mimo że pojedynki będą bardziej taktyczne niż w odsłonach poprzednich, będą też wymagać sporych umiejętności - szczególnie, jeśli zdecydujecie się na najwyższy poziom trudności.
Osoby, które chcą prawdziwego wyzwania, mogą na takowe liczyć. Podkręcenie poziomu trudności sprawi, że konieczne będzie stosowanie całkiem odmiennych taktyk oraz ciągłe obserwowanie ruchów przeciwników. Nie będzie w nim też miejsca na choćby najmniejsze błędy. Koniecznością ma być "wręcz boski refleks", czytamy w opisie.
Po odpaleniu najwyższego poziomu trudności zabawa będzie na tyle odmienna od tej z innych ustawień, że postępy w gra będzie zapisywać w całkiem odrębnym pliku. Jest to o tyle ważne, że niemożliwe jest obniżenie trudności potyczek w trakcie zabawy, jeśli np. uznacie, że nie idzie Wam najlepiej.
Kończąc nadmienię jeszcze, że deweloperzy nie zapomnieli oczywiście o osobach, które chcą po prostu poznać historię. Dla nich także przygotowano odpowiedni poziom trudności, niewymagający szczególnej zręczności, ani spostrzegawczości.
Premiera God of War zaplanowana została na dzień 20 kwietnia bieżącego roku, wyłącznie na PS4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler