Pillars of Eternity II: Deadfire opóźnione o miesiąc
Studio Obsidian donosi o 4-tygodniowym poślizgu.
Osoby wyczekujące premiery Pillars of Eternity II muszą uzbroić się w cierpliwość. Gra miała debiutować 3 kwietnia, ale twórcy donoszą o zmianie planów. Nowy termin to 8 maja.
Gra zaliczy więc nieco ponad miesięczny poślizg, czyli nie ma tragedii. Powodem opóźnienia jest chęć dopracowania tytułu - chodzi tutaj o ostateczne szlify.
Pillars of Eternity II to kontynuacja ciepło przyjętego RPG z 2015 roku. Twórcy na przygotowanie gry zebrali ponad 4.4 mln $ w serwisie Fig, ale zapewne dołożyli do budżetu także coś od siebie - w końcu pierwowzór sprzedał się bardzo przyzwoicie.
Pillars of Eternity II kontynuuje wątki rozpoczęte w pierwowzorze. Fabuła powiązana jest z ogromną kamienną statuą, którą odkrywaliśmy pod twierdzą Caed Nua. W "dwójce" przyjmuje ona postać boga Eothasa, który chwilę po ożywieniu prawie uśmierca naszego protagonistę. Ten musi podążyć za złowrogim bogiem i dopaść go, by uratować swoją duszę.
Gra zadebiutuje najpierw na PC, ale w planach są też porty na PS4, Xboksa One oraz Nintendo Switch.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler