Playerunknown's Battlegrounds otrzyma niebawem matchmaking oparty na pingu

Twórcy przygotowują też całkiem nową mapę - jej premiera nastąpi w marcu.

@ 21.02.2018, 12:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one

Playerunknown's Battlegrounds otrzyma niebawem matchmaking oparty na pingu

PlayerUnknown’s Battlegrounds jest już dostępne na PC oraz konsoli Xbox One. Cieszy się ono ogromną (choć ostatnio słabnącą popularnością), a deweloperzy zapowiadają kolejną zawartość.

Priorytetem dla programistów są systemy eliminujące oszukujących, a zaraz za nimi znajduje się całkiem nowa treść. Jej kwestię deweloperzy postanowili ostatnio poruszyć, zdradzając, że trwają już m.in. prace nad matchmakingiem opartym o ping.

"Użytkownicy z niższym pingiem będą mieć pierwszeństwo", wyjaśnili twórcy, po czym stwierdzili, że zadaniem nowego systemu będzie "usprawnienie całego doświadczenia dzięki podzieleniu grupy potencjalnych zainteresowanych, a nie ograniczanie dostępu na podstawie jakości połączenia". Przygotowania do pierwszego testu rozwiązania już trwają, choć nie ujawniono żadnych konkretnych dat.

Idąc dalej, PUBG Corp. zdradziło, że w marcu będziemy mieli okazję zapoznać się z całkiem nową mapą dla PlayerUnknown’s Battlegrounds. Poprzednia kreacja studia, pustynne Miramar, niekoniecznie przypadło graczom do gustu, ale tym razem twórcy wierzą, że będzie całkiem inaczej.

Więcej informacji na temat nowej zawartości otrzymamy niebawem, a ja kończąc nadmienię, że jeśli zamierzacie w PlayerUnknown’s Battlegrounds zagrać na PC, sprawdźcie jego wymagania sprzętowe. Na stronie wymagań jest mnóstwo raportów innych graczy, co powinno Wam pomóc w namierzeniu sprzętu przypominającego Wasz.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?