Metro Exodus korzysta z renderingu opartego na fizyce; nowe screeny
Animacje i modele postaci będą dzięki temu naprawdę wyjątkowe.
Metro Exodus to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier bieżącego roku. Tytuł nie ma jeszcze co prawda daty premiery, ale już teraz wiele wskazuje na to, że otrzymamy hit, przynajmniej pod względem technicznym.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, silnik graficzny Metro Exodus korzystał będzie z wielu zaawansowanych rozwiązań. Są wśród nich rendering oparty na fizyce, pełne motion capture dla scenek przerywnikowych, realistyczne oświetlenie, symulacja biomów i wiele więcej.
Pierwszy z wymienionych elementów odpowiadał będzie za bardzo naturalnie wyglądające animacje oraz modele postaci. Drugi sprawi, że każda konwersacja będzie wyjątkowa. Trzeci to zaś wyjątkowo sugestywnie prezentujące się zmienne warunki pogodowe, a czwarty odpowiada natomiast za wiarygodne otoczenie.
Czy faktycznie wyjdzie tak świetnie, jak planują deweloperzy? Przekonamy się jeszcze w tym roku, kiedy Metro Exodus zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
New Metro Exodus screenshots from Game Informer
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler