Bayonetta 2 na Switcha bez większych usprawnień, ale z lepszym framerate
Wersja na Switcha to praktycznie stałe 60 klatek.
Już 16 lutego Bayonetta i Bayonetta 2 trafią na Nintendo Switch, i dla wielu graczy będzie to pierwsze spotkanie z popularną wiedźmą. Tymczasem Digital Foundry miało już okazję przetestować grę.
Okazuje się, że edycja na Nintendo Switch nie wnosi większych usprawnień graficznych względem wydania, jakie w 2014 roku debiutowało na Wii U. Twórcy poprawili nieco filtrowanie tekstur, są one też nieco wyższej jakości, ale mówimy tu o poprawkach, które widać w zasadzie dopiero po postawieniu obu edycji bezpośrednio koło siebie i dokładniejszej analizie.
Nie zwiększyła się ponadto rozdzielczość - Bayonetta 2 na Switchu działa w 720p i to niestety w obu trybach - stacjonarnym i przenośnym. Szkoda, bo po wsadzeniu do stacji dokującej, fajnie byłoby pograć jednak w Full HD. Większy zapas mocy w Switchu pozwolił jednak na wyraźną poprawę płynności gry - tytuł działa praktycznie cały czas w 60 klatkach (z pojedynczymi spadkami do 55 fps). Jest więc znacznie lepiej, niż na Wii U, gdzie konsola potrafiła w gorących momentach łapać zadyszkę i klatki leciały poniżej 40. Warto też dodać, że gra działa równie świetnie w trybie handheld, co stacjonarnym.
Bayonetta i Bayonetta 2 zadebiutują na Nintendo Switch już 16 lutego.
Kupując Bayonetta 2 w wydaniu pudełkowym (pierwowzór będzie dostępny tylko cyfrowo), otrzymamy kod do pobrania "jedynki" z eShopu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler