God of War - Cory Barlog odpowiada na nurtujące fanów pytania
Deweloper poruszył m.in. kwestię braku przycisku skoku.
Dyrektor nadchodzącej odsłony cyklu God of War, Cory Barlog, postanowił opowiedzieć co nieco na temat swojego projektu. W trakcie wywiadu dla GameInformera podzielił się on również całkiem interesującymi detalami z nim związanymi.
Po pierwsze, Barlog ujawnił, że w God of War rozgrywka nie będzie w pełni liniowa. Podczas przechodzenia przygotowanej na potrzeby projektu fabuły, będziemy w stanie okazyjnie obrać jakąś poboczną ścieżkę, a nawet zmierzyć się z opcjonalnymi bossami.
Ponadto, Barlog potwierdził, że Kratos - główny bohater - będzie w stanie powiększać pojemność swojego paska życia, podobnie, jak to miało miejsce w odsłonach wcześniejszych. Niestety nie zdradził w jaki dokładnie sposób rozwijać będziemy protagonistę oraz jego umiejętności.
Po trzecie, Barlog nawiązał do swojej wcześniejszej wypowiedzi dotyczącej tego, iż około 25-30% czasu gry spędzimy na łodzi. Graczy oczywiście przeraziła ta koncepcja, ale deweloper uspokaja, że nie chodzi w tym przypadku wyłącznie o przemieszczanie się. Na łodzi będzie się działo bardzo wiele.
Inną przerażającą koncepcją dla fanów cyklu okazał się brak przycisku skoku. Także i w tym przypadku dyrektor uspokaja, że wszystko jest pod kontrolą, a w trakcie zabawy w ogóle nie poczujemy tego, że Kratos nie jest w stanie podskakiwać na żądanie.
Więcej znajdziecie na poniższym materiale filmowym. Jeśli czekacie na kwietniowy debiut przedsięwzięcia, koniecznie się nim zainteresujcie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler