God of War - Cory Barlog odpowiada na nurtujące fanów pytania

Deweloper poruszył m.in. kwestię braku przycisku skoku.

@ 05.02.2018, 15:35
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

God of War - Cory Barlog odpowiada na nurtujące fanów pytania

Dyrektor nadchodzącej odsłony cyklu God of War, Cory Barlog, postanowił opowiedzieć co nieco na temat swojego projektu. W trakcie wywiadu dla GameInformera podzielił się on również całkiem interesującymi detalami z nim związanymi.

Po pierwsze, Barlog ujawnił, że w God of War rozgrywka nie będzie w pełni liniowa. Podczas przechodzenia przygotowanej na potrzeby projektu fabuły, będziemy w stanie okazyjnie obrać jakąś poboczną ścieżkę, a nawet zmierzyć się z opcjonalnymi bossami.

Ponadto, Barlog potwierdził, że Kratos - główny bohater - będzie w stanie powiększać pojemność swojego paska życia, podobnie, jak to miało miejsce w odsłonach wcześniejszych. Niestety nie zdradził w jaki dokładnie sposób rozwijać będziemy protagonistę oraz jego umiejętności.

Po trzecie, Barlog nawiązał do swojej wcześniejszej wypowiedzi dotyczącej tego, iż około 25-30% czasu gry spędzimy na łodzi. Graczy oczywiście przeraziła ta koncepcja, ale deweloper uspokaja, że nie chodzi w tym przypadku wyłącznie o przemieszczanie się. Na łodzi będzie się działo bardzo wiele.

Inną przerażającą koncepcją dla fanów cyklu okazał się brak przycisku skoku. Także i w tym przypadku dyrektor uspokaja, że wszystko jest pod kontrolą, a w trakcie zabawy w ogóle nie poczujemy tego, że Kratos nie jest w stanie podskakiwać na żądanie.

Więcej znajdziecie na poniższym materiale filmowym. Jeśli czekacie na kwietniowy debiut przedsięwzięcia, koniecznie się nim zainteresujcie.


Sprawdź także:
God of War 2018

God of War 2018

Premiera: 20 kwietnia 2018
PS4, PC

Mimo że God of War to kontynuacja ostatniej części trylogii, gra przy tytule nie ma kolejnego numerka. Deweloperzy chcą dać nam w ten sposób znać, że to zupełnie nowa opo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLucas-AT   @   12:36, 06.02.2018
Mam tylko nadzieję, że nowy God of War nie okaże się zwykłym klonem The Last of Us, bo zmarnować taki potencjał w takim settingu to byłby rak na poziomie Ubisoftu.
0 kudosguy_fawkes   @   00:21, 09.02.2018
Ten brak skoku na życzenie to pewnie efekt zbliżenia kamery do postaci niczym w Ryse - ekran musiałby wtedy dość mocno pracować w osi Y, co wyglądałoby średnio. W trakcie samych walk kamera się oddala, więc tam pewnie jako element konkretnych kombinacji będzie normalnie funkcjonować.

Trochę zastanawia mnie obecność zadań pobocznych, bo GoW to przede wszystkim rozmach i liniowość, ale nie mam zamiaru niczego przekreślać, bo i tak nowy setting zapowiada się znakomicie.