Anthem - deweloperzy opowiadają o eksploracji środowiska

Latanie stanowić ma istotny element rozgrywki.

@ 29.01.2018, 10:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Anthem - deweloperzy opowiadają o eksploracji środowiska

Mimo że premierę najnowszego projektu studia BioWare, gry Anthem, opóźniono do 2019 roku, deweloperzy coraz chętniej o swoim dziele rozmawiają. Garść szczegółów na jego temat pojawiła się na łamach portalu Reddit. Głos w dyskusji zabrał Brenon Holmes.

Podczas rozmowy z fanami Holmes przyznał, że wertykalność (możliwość poruszania się w pionie) będzie bardzo ważnym elementem Anthem. Gracz nie będzie w stanie latać, ale szybowanie jak najbardziej wchodzi w grę. Twórcy wciąż zastanawiają się do jakiego stopnia je jednak ograniczyć.

"Naprawdę chcemy, abyś czuł swobodę dzięki naszej mechanice eksploracji. Będzie też jakaś progresja, jeśli chodzi o latanie, co wpłynie na to, jak daleko będziesz w stanie polecieć i co będziesz mógł zrobić w powietrzu. Są też ograniczenia co do wysokości, bawimy się nimi w tym momencie".

Następnie dodał, że lot jest dość delikatny.

"To dość subtelne, czujesz bardziej, że szybujesz. Będziemy musieli sprawdzić ograniczenie, jeśli chodzi o wysokość. Nad wieloma rzeczami się obecnie zastanawiamy, ponieważ to są kwestie niezależne od wydajności".

Holmes podzielił się również garścią informacji na temat walki. Podkreślił, że w Anthem dostępne będą różne zestawy pancerzy, a każdy z unikatowymi cechami. Nie będzie jednak sekcji, w których z pancerzy będziemy wychodzić, choć twórcy testowali takie rozwiązanie.

"Sprawdzaliśmy to na samym początku, ale mieliśmy sporo problemów. Świat jest dość niebezpieczny, najmniejsze niegroźne stworzenia są w zasadzie jak małe konie dla ludzi... no i prawdę mówiąc najpewniej zjedzą człowieka. Więc prócz bycia zjedzonym nie było żadnej interakcji".

"Większym problemem było utykanie graczy. Mogłeś wyskoczyć z kombinezonu i wpaść w jakiś wąwóz, co natomiast oznaczało koniec... ludzie nie mają takiej mobilności, jak pancerz. Ogólnie była to fajna opcja - ale nie mieliśmy rozgrywki z nią związanej, a wymagało to mnóstwa pracy".

Jeśli macie ochotę spojrzeć na całą konwersację, kliknijcie w linka powyżej. Więcej informacji na temat Anthem będziemy mieć dla Was w kolejnych miesiącach. Deweloping tytułu idzie pełną parą, odkąd całe BioWare przy nim siedzi.


Sprawdź także:
Anthem

Anthem

Premiera: 22 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Anthem to połączenie strzelanki, RPG i MMO przypominające konsolowe Destiny. Za projekt odpowiada studio BioWare Edmonton znane za sprawą dwóch serii: Mass Effect oraz Dr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:28, 29.01.2018
W sumie nie dziwne, że rezygnują z opcji opuszczania pancerza po za bezpieczną strefą skoro planują środowisko, które będzie bardzo zabójcze i niebezpieczne. Z pierwszego materiału z gry widać, że nawet pogoda będzie zabójcza.