God of War - twórcy odpierają zarzuty dotyczące obniżonej jakości grafiki
Twierdzą, że żadnego downgrade'u w God of War nie było.
Tak zwany downgrade (pogorszenie jakości) oprawy wizualnej nie jest w dzisiejszych grach niczym wyjątkowym. Często bowiem jest tak, że pierwsze zwiastuny pokazują grafikę lepszą od tej, która finalnie trafia do gry. Czy w przypadku nadchodzącego God of War będzie podobnie?
Niedługo po tym, jak w sieci pojawił się materiał streszczający fabułę i ujawniający premierę God of War gracze zauważyli, że oprawa wizualna w tych samych scenach jest nieco inna - jakby słabsza. Pojawiły się wówczas spekulacje na temat wspomnianego downgrade'u.
Na dyskusje postanowił wreszcie zareagować jeden z deweloperów, Raf Grassetti, zajmujący się oprawą graficzną przedsięwzięcia. W niedługim wpisie na Twitterze napisał on, że jedyne co się zmieniło to "kierunek padania światła oraz mgła". Podkreślił też, że oba zwiastuny pokazują sceny w "innym kontekście", który zrozumiemy dopiero grając.
Niezależnie od tego, co się stało z oprawą, czekamy na premierę. Odbędzie się ona 20 kwietnia bieżącego roku, ekskluzywnie na PS4, a wtedy okaże się czy to, co najważniejsze daje radę. Deweloperzy obiecują bowiem około 25 godzin przepełnionej akcją zabawy. Oby dostarczyli.
Nowy zwiastun znajdziecie tutaj, a ten z którym jest porównywany w tym miejscu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler