Dark Souls: Remastered - za projekt odpowiedzialne jest studio z Warszawy
Odświeżona wersja pierwszej odsłony serii Dark Souls powstaje nad Wisłą, a odpowiedzialne jest za nią studio QLOC.
Przed kilkoma dniami studio From Software, producent kultowej serii Dark Souls, zapowiedziało odświeżone wydanie pierwszej odsłony cyklu w postaci Dark Souls: Remastered. Przedsięwzięcie to jest przede wszystkim świetną okazją do nadrobienia wydanego w 2011 tytułu przez posiadaczy konsol obecnej generacji. Użytkownicy PlayStation 4 oraz Xboksa One mogą na ten moment zagrać w drugą oraz trzecią odsłonę, natomiast konsola Nintendo Switch nie doczekała się żadnej z nich.
Jak dowiedział się serwis Kotaku, a dodatkowo potwierdziła to ekipa portalu Gamerevolution, nowa wersja pierwszych „Soulsów” nie jest tworzona przez From Software, lecz głównie przez studio QLOC, które mieści się w naszej rodzimej Warszawie. Polski zespół założony w 2009 roku specjalizuje się w realizowaniu tego typu zadań i pod jego skrzydłami powstały remastery lub PC-towe porty takich tytułów, jak Mortal Kombat XL, Injustice 2, Dragon's Dogma: Dark Arisen, Resident Evil 6 czy też DmC: Devil may Cry.
Studio QLOC nad Dark Souls: Remastered pracuje już ponoć od roku i dostarczy wersje przeznaczone na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste. Na tych platformach będzie można liczyć na rozgrywkę w odświeżonej oprawie nawet w rozdzielczości 4K i z płynnością na poziomie 60 klatek na sekundę. Wersja przeznaczona na Nintendo Switch również otrzyma podrasowaną grafikę, lecz ma zaoferować rozdzielczość 1080p i 30 ramek na sekundę – za jej przygotowanie jest odpowiedzialne bliżej nieznane studio z Chin.
Nowe wydanie Dark Souls trafi na rynek 25 maja bieżącego roku. Poniżej możecie ponownie rzucić okiem na jego pierwszy teaser.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler