The Legend of Zelda - swoboda będzie ważna w kolejnych odsłonach cyklu
Opowiadają o tym dwaj deweloperzy, dzieląc się wnioskami wyciągniętymi z produkcji Breath of the Wild.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild to jedna z najlepszych gier dostępnych dla konsol Nintendo Wii U oraz Nintendo Switch. Jej producent, Eiji Aonuma, sukces produkcji widzi w jej ogromnym otwartym świecie oraz swobodzie eksploracji. Oba te elementy chciałby zachować.
Aonuma rozmawiał niedawno z redakcją portalu IGN. W trakcie konwersacji powiedział on co nieco na temat przyszłości cyklu The Legend of Zelda. Towarzyszył mu reżyser Breath of the Wild, Hidemaro Fujibayashi. Panowie zgodnie stwierdzili, że będą stawiać na eksplorację oraz swobodę. Chcą, aby gracz doświadczył świata Hyrule w sposób wcześniej niedostępny.
Fujibayashi wyjaśnił, że "istotnym tematem gry było wiele sposobów na zrobienie każdej rzeczy". Mimo że twórcy obmyślili sporo rozwiązań samodzielnie, wciąż zaskakiwani byli przez grających. Wymyślali oni bowiem sposoby rozwiązywania zagadek, których "twórcy nie przewidzieli". Dla obu deweloperów swoboda zapewniła grze sukces.
Redaktorzy zapytali zatem czy w przyszłości także możemy spodziewać się podobnej wolności, na co Aonuma powiedział, że "ogromna swoboda, jaką oferowała gra, została przyjęta z entuzjazmem". Jak przyznał następnie, "ten rodzaj wolności jest czymś, co musimy utrzymać w grach z cyklu Zelda. Moje oczy zostały otwarte na to, jak ważne to jest".
Jak wspomniałem, The Legend of Zelda: Breath of the Wild jest dostępne obecnie na Nintendo Wii U oraz Nintendo Switch.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler