Death Stranding - prace nad grą idą zaskakująco szybko

Tak przynajmniej twierdzi deweloper oraz wydawca, firma Sony.

@ 03.01.2018, 12:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Death Stranding - prace nad grą idą zaskakująco szybko

Death Stranding to całkiem nowa marka słynnego Hideo Kojimy. Japończyk znany jest z tego, że wszystkie jego gry są rozbudowane, a to oznacza, że ich produkcja pochłania sporo czasu. Death Stranding będzie pod tym względem wyjątkowe. Proces dewelopingu idzie ponoć zaskakująco sprawnie i szybko.

Temat powstawania Death Stranding poruszony został przez Kojimę w wywiadzie dla redakcji Dengeki. Deweloper powiedział w nim, że "normalnie przygotowanie gry pochłania około 3 do 5 lat, jeśli wszystko wcześniej zostało już przygotowane: ludzie, systemy gry, silnik, narzędzia itd".

Następnie podkreślił, że w przypadku Death Stranding wszystko wyglądało inaczej. Zarówno przygotowania do opracowania gry, jak i samo jej programowanie szły niejako równolegle. Mimo to całość idzie zgodnie z planem. Samo Sony - wydawca - przyznało, że "nie widziało nigdy tak szybkich postępów".

Mimo że prace nad Death Stranding idą sprawnie, to nie znaczy, że debiut jest za rogiem. Hideo Kojima wciąż nie ujawnił terminu premiery swojego najnowszego przedsięwzięcia. Wiemy jedynie, że jego studio chce zdążyć przez letnią olimpiadą w Tokio, którą zaplanowano na rok 2020.

Death Stranding opracowywane jest wyłącznie z myślą o PlayStation 4. Ostatni jego gameplay znajdziecie tutaj.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   13:27, 03.01.2018
No... co nagle, to po diable.
0 kudosfebra1976   @   19:45, 03.01.2018
Cytat: shuwar
No... co nagle, to po diable.
Oby Twoje słowa w kupę gnoju się zmieniły 😬
Ja nadal wierzę w tę grę.
0 kudosdenilson   @   20:47, 03.01.2018
Kojima wie co robi i wyjdzie pokrętna i oryginalna gra.
0 kudosmrPack   @   21:05, 03.01.2018
Wsparcie Sony i silnik Decima od Guerrilla Games pewnie pomogły w przyspieszeniu procesu tworzenia gry. Chyba nie prędko zostanie ogłoszona data premiery, ale dobrze, że prace idą sprawnie.
0 kudosguy_fawkes   @   22:09, 03.01.2018
Chciałbym DS jak najszybciej, ale chcę także kolejnego po MGS arcydzieła, które zachwyci klimatem i pomysłami. Ostatnie materiały niesamowicie podniosły mi apetyt i będę dążył do kupna jak najszybciej po premierze.
Dodaj Odpowiedź