PSX '17: Patapon 2 - zapowiedziano remaster na PlayStation 4

Firma Sony podczas imprezy PlayStation Experience 207 zapowiedziała wydanie w przyszłym roku remastera gry Patapon 2 z 2008 roku - produkcja zadebiutuje na konsoli PlayStation 4.

@ 09.12.2017, 11:59
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
ps4

PSX '17: Patapon 2 - zapowiedziano remaster na PlayStation 4

Mimo iż tytuł ten nie pojawił się bezpośrednio na ekranie podczas konferencji PlayStation Experience 2017, to w momencie rozpoczęcia imprezy firma Sony opublikowała w sieci notkę prasową informującą: Patapon 2 z 2008 roku doczeka się remastera na PlayStation 4! Ta oryginalnie wydana na przenośnej konsoli PlayStation Portable gra nie tylko otrzyma lepszą rozdzielczość, ale i nowe elementy rozgrywki.

Patapon 2 w wersji na PS4 będzie działało w 1080p oraz 4K (dla PlayStation 4 Pro). Oprócz poprawionych tekstury oraz dostosowania m.in. sterowania do wymogów zupełnie inaczej - w stosunku do wysłużonego PSP - wyglądającego kontrolera, dostaniemy również blisko 100 misji, nowych pataponów - archetypy magika, robota oraz tego od ujeżdżania strusia - oraz możliwość stworzenia własnego bohatera.

Patapon 2 na PlayStation 4 zadebiutować ma w przyszłym roku. Na osłodę opublikowano grafiki ukazujące potęgę drzemiącą w remasterze 4K.


Sprawdź także:
Patapon 2

Patapon 2

Premiera: 27 listopada 2008
PSP

Patapon 2 to sequel, niezwykle entuzjastycznie przyjętej na całym świecie zręcznościowej gry z elementami logicznymi oraz muzycznymi. Podobnie jak w przypadku części pier...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   12:31, 09.12.2017
Byle tylko nie zapomnieli o wstawkach filmowych. W Locorocco wyglądały one strasznie przez swoją pikselozę. Tam zrobili zwykłe rozciąganie, a nie odrestaurowanie.
0 kudosguy_fawkes   @   00:21, 10.12.2017
Pikseloza to jedno, ale większy problem w przypadku remasteru gier muzycznych stanowi kwestia opóźnienia współczesnych telewizorów. Tych gier nie da się przenieść na nowy sprzęt samym podbiciem rozdzielczości. Z tego co kojarzę, już PaRappa miał z tym problem.
0 kudosfebra1976   @   17:52, 10.12.2017
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale pierwsza część już przenoszono na dużą platformę, recenzja bodajże w CDA nie była nazbyt pozytywna.
O! tu recka z ps site
0 kudosguy_fawkes   @   00:03, 11.12.2017
Jest to głupie o tyle, że wzorem wielu gier rytmicznych można było dodać do gry opcję kalibracji, by zminimalizować problem opóźnienia. Po co jednak, skoro można najtańszym sumptem wypuścić remaster i zarobić... To rzadki przypadek, kiedy jednak lepiej sięgnąć po oryginał.
0 kudosdenilson   @   20:53, 17.12.2017
Cytat: guy_fawkes
Z tego co kojarzę, już PaRappa miał z tym problem.
To wyszło tragicznie. Niestety lagi powodowane przez HDMI i współczesne telewizory są zabójcze dla gier rytmicznych.
0 kudosDirian   @   07:42, 18.12.2017
Małe sprostowanie - HDMI samo w sobie nie wnosi iput laga, to elektronika telewizora odpowiada za opoznienia.
Dodaj Odpowiedź