PSX '17: Nowy zwiastun Death Stranding działał w czasie rzeczywistym na PlayStation 4 Pro
Podczas tegorocznej edycji PlayStation Experience Hideo Kojima odniósł się do najnowszego zwiastuna swojego kolejnego projektu, czyli Death Stranding. Jak wspomniał, materiał prezentuje faktyczną rozgrywkę.
Jak już zdążyliśmy się przekonać w przeciągu ostatnich lat, zwiastuny "na silniku gry" bywają zwodnicze i na wielu tytułach już nie raz się zawiedliśmy. Oprawa to nie wszystko, lecz tak rewelacyjnie prezentujące się materiały, jak choćby najnowszy zwiastun Death Stranding, siłą rzeczy działają na wyobraźnię. Pozostaje więc pytanie, czy obejrzeliśmy faktyczny fragment gry?
Podczas konferencji Sony na PlayStation Experience 2017 pojawił się mózg całego projektu, Hideo Kojima. Japończyk wyjawił, że materiał, który mieliśmy okazję zobaczyć podczas gali The Game Awards 2017 przedstawia grę działającą w czasie rzeczywistymi na konsoli PlayStation 4 Pro. Dodał także, iż druga połowa trailera to fragment, który jest grywalny.
Death Stranding jest tworzone na silniku Decima Engine, pozyskanym przez Hideo Kojimę od studia Guerrilla Games. Technologia ta potrafi zaoferować wysokiej klasy oprawę wizualną, a także świetną optymalizację, co holenderskie studio udowodniło za sprawą wydanego w tym roku Horizon: Zero Dawn.
Produkcja Kojimy będzie tytułem ekskluzywnym dla PlayStation 4. Wspomniany zwiastun obejrzycie tutaj.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler