Star Wars: Battlefront 2 - gracze muszą być cierpliwi, jeśli chodzi o mikrotransakcje

Tak uważa jeden z szefów Electronic Arts. Opowiada też o grach, jako usługach.

@ 15.11.2017, 11:24
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Star Wars: Battlefront 2 - gracze muszą być cierpliwi, jeśli chodzi o mikrotransakcje

Jako że mikrotransakcje w Star Wars: Battlefront II wciąż wzbudzają sporo kontrowersji, Electronic Arts bezustannie czuje potrzebę by prostować pojawiające się w sieci informacje i próbować przekonać graczy, że nie są one wcale takie złe.

Tym razem temat poruszył szef działu finansowego korporacji, Blake Jorgensen, podczas UBS Global Technology Conference 2017 w San Francisco. Powiedział on, że Electronic Arts cały czas traktuje grę jako swoistą usługę. Będzie się więc ona zmieniać, a gracze bezustannie będą mogli cieszyć się nowymi doznaniami.

Amerykański gigant cały czas słucha też graczy i dopasowuje sposób, w jaki funkcjonują mikrotransakcje. Jorgensen prosi o to, by społeczność była "cierpliwa", bo to, co deweloperzy usłyszą dzisiaj, może być odpowiednio dostrojone do gry, a jutro już wyglądać będzie inaczej. Prowadzenie usługi na żywo to "ciągłe obserwowanie, słuchanie i reagowanie na społeczność".

Jorgensen powiedział również, że dla Electronic Arts najważniejsze jest zaangażowanie. Firma stara się znaleźć sposób na to, aby zatrzymać graczy przy czymś co kochają jak najdłużej, a następnie "poprawić ich doświadczenia i w jakiś sposób je monetyzować". Przedstawiciel spółki uważa, że klienci "nie mają z tym problemu", ponieważ otrzymują szansę na to by "wejść głębiej i obcować dłużej z grami niż kiedykolwiek wcześniej".

Istotną rolę w zwiększaniu zaangażowania odgrywać mają wydarzenia na żywo. Nie chodzi tu bowiem o samo granie w grę, ale o "granie w usługę na żywo". Electronic Arts sądzi, że w takim kierunku podążać będzie cała branża, bo zapewnia to "ogromną wartość" konsumentowi.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?