Star Wars: Battlefront 2 - zakup niektórych bohaterów to dziesiątki godzin grania
Electronic Arts uspokaja jednak fanów, że ekonomia gry będzie cały czas się zmieniać.
Wygląda na to, że zdobywanie nowej zawartości w Star Wars: Battlefront 2 wymaga albo sporo czasu albo płacenia realnymi pieniędzmi. Z analizy dostępnej na portalu Reddit wynika, że na zakup pojedynczego bohatera, np. Dartha Vadera, trzeba nawet 60 tysięcy kredytów, co wymaga około 40 godzin grania (ceny innych herosów są różne).
Electronic Arts sytuację oczywiście skomentowało, twierdząc, że odblokowywanie bohaterów pokroju Dartha Vadera albo Luke'a Skywalkera ma być osiągnięciem, ma dawać poczucie satysfakcji. Wielu fanów uważa jednak, że to specjalna zagrywka mająca zachęcić ich do wydawania pieniędzy.
"Naszym celem jest zapewnienie graczom poczucia dumy oraz satysfakcji za odblokowywanie różnych bohaterów", czytamy w oświadczeniu wydawcy.
"Bezustannie przyglądamy się grze i modyfikujemy koszt skrzynek oraz bohaterów. Obecne ceny oparte są na danych z otwartych testów beta, ale spodziewajcie się, że będą one bezustannie ewoluować po premierze".
"Będzie też więcej kamieni milowych, które będą przyznawać kredyty oraz części do craftingu, jak również karty gwiezdne, które da się odblokować tylko za sprawą tychże kamieni milowych. Jeśli będziesz chciał tylko grać i grindować, aby odblokowywać zawartość, będzie to w pełni możliwe, a my będziemy cały czas modyfikować liczby aż będą one zarówno osiągalne, jak i sprawiające przyjemność".
Electronic Arts podkreśliło jednocześnie, że bohaterów nie będzie się dało kupować przy pomocy kryształów - waluty w grze. Fani znaleźli jednak sposób na to, aby ograniczenie obejść. Kryształy można kupić za prawdziwe pieniądze, następnie za nie da się nabyć skrzynki, a wszelkie duplikaty gwiezdnych kart zamienić na kredyty. Te zaś da się już przeznaczyć na odblokowywanie bohaterów.
Także i w tym przypadku twórcy mogą jednak wprowadzić zmiany. Jak bowiem podkreślają, ekonomia w Star Wars: Battlefront 2 wciąż ewoluuje. Jako że to nowość dla DICE, deweloperzy potrzebują trochę czasu na opanowanie jej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler