Star Wars: Battlefront 2 - zakup niektórych bohaterów to dziesiątki godzin grania

Electronic Arts uspokaja jednak fanów, że ekonomia gry będzie cały czas się zmieniać.

bigboy177 @ 14:17 13.11.2017
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Wygląda na to, że zdobywanie nowej zawartości w Star Wars: Battlefront 2 wymaga albo sporo czasu albo płacenia realnymi pieniędzmi. Z analizy dostępnej na portalu Reddit wynika, że na zakup pojedynczego bohatera, np. Dartha Vadera, trzeba nawet 60 tysięcy kredytów, co wymaga około 40 godzin grania (ceny innych herosów są różne).

Electronic Arts sytuację oczywiście skomentowało, twierdząc, że odblokowywanie bohaterów pokroju Dartha Vadera albo Luke'a Skywalkera ma być osiągnięciem, ma dawać poczucie satysfakcji. Wielu fanów uważa jednak, że to specjalna zagrywka mająca zachęcić ich do wydawania pieniędzy.

"Naszym celem jest zapewnienie graczom poczucia dumy oraz satysfakcji za odblokowywanie różnych bohaterów", czytamy w oświadczeniu wydawcy.

"Bezustannie przyglądamy się grze i modyfikujemy koszt skrzynek oraz bohaterów. Obecne ceny oparte są na danych z otwartych testów beta, ale spodziewajcie się, że będą one bezustannie ewoluować po premierze".

"Będzie też więcej kamieni milowych, które będą przyznawać kredyty oraz części do craftingu, jak również karty gwiezdne, które da się odblokować tylko za sprawą tychże kamieni milowych. Jeśli będziesz chciał tylko grać i grindować, aby odblokowywać zawartość, będzie to w pełni możliwe, a my będziemy cały czas modyfikować liczby aż będą one zarówno osiągalne, jak i sprawiające przyjemność".

Electronic Arts podkreśliło jednocześnie, że bohaterów nie będzie się dało kupować przy pomocy kryształów - waluty w grze. Fani znaleźli jednak sposób na to, aby ograniczenie obejść. Kryształy można kupić za prawdziwe pieniądze, następnie za nie da się nabyć skrzynki, a wszelkie duplikaty gwiezdnych kart zamienić na kredyty. Te zaś da się już przeznaczyć na odblokowywanie bohaterów.

Także i w tym przypadku twórcy mogą jednak wprowadzić zmiany. Jak bowiem podkreślają, ekonomia w Star Wars: Battlefront 2 wciąż ewoluuje. Jako że to nowość dla DICE, deweloperzy potrzebują trochę czasu na opanowanie jej.


Sprawdź także:

Star Wars: Battlefront 2

Premiera: 17 listopada 2017
PC, PS4, XBOX ONE

Star Wars: Battlefront 2 to kontynuacja rebootu sieciowej strzelanki od Electronic Arts. Za projektem ponownie stoi studio EA DICE Los Angeles - ojcowie legendarnej marki...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKeiko   @   23:55, 13.11.2017
Warto wspomnieć, że komentarz o którym mowa we wpisie jest aktualnie jednym z najbardziej (a może nawet po prostu najbardziej) downvotowanym komentarzem w historii reddita. Przy karmie na poziomie -10 ludzie zwykle uznają swoje wpisy za kontrowersyjne i je kasują, by nie pogarszać sytuacji. Tymczasem w tej chwili komentarz community team EA ma ok. 475000 punktów na minusie.