Hitman - jakie zmiany wprowadzono na Xboksie One X

Możemy wybrać pomiędzy dwoma trybami działania tytułu.

@ 13.11.2017, 12:56
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Hitman - jakie zmiany wprowadzono na Xboksie One X

Hitman: Game of the Year jest już dostępne w sklepach, w tym także na Xboksie One X. Co istotne, w przypadku najnowszej platformy Microsoftu deweloperzy zastosowali kilka zmian, mających na celu poprawienie ogólnej prezencji przedsięwzięcia. Dzięki temu gra trafiła na listę tytułów wspierających nową konsolę.

Wprowadzone do tytułu zmiany ukazano na poniższym materiale filmowym, a także w formie specjalnej listy w ramach informacji prasowej. Dla Waszej wygody, wszystkie poprawki wypunktowaliśmy.

  • Natywne 4K - niezależnie od posiadanego ekranu, zobaczycie wyższej jakości obraz;
  • 60 klatek na sekundę - zamiast 4K możecie zdecydować się na 60 ramek na sekundę;
  • HDR - lepsze oświetlenie, wyższej jakości kontrast oraz większa poprawność kolorów;
  • Lepszej jakości cienie - jeśli zdecydujecie się na mniej klatek, ale lepszą oprawę, zobaczycie wysokiej jakości cieniowanie, przepełnione szczegółami.
  • Wyższej jakości tekstury - dodatkowe 2 GB pamięci pozwalają na przechowywanie w karcie graficznej lepszej jakości tekstur oraz modeli.

Hitman: Game of the Year Edition trafiło do sprzedaży wyłącznie cyfrowo w dniu 7 listopada bieżącego roku. Zawiera ono kompletny pierwszy sezon gry, nową kampanię Patient Zero, a także nowe ubiory, broń oraz specjalne kontrakty. Jeśli zamierzacie grać, pamiętajcie, by uprzednio sprawdzić wymagania sprzętowe produkcji. Waszej uwadze polecamy też nasz poradnik.


Sprawdź także:
Hitman

Hitman

Premiera: 31 stycznia 2017
PC, PS4, XBOX ONE

Hitman to szósta (po Hitman: Rozgrzeszenie) odsłona serii gier o przygodach zabójcy, Agenta 47. Tym razem IO Interactive, producenci tytułu, postanowiło nie przyznawać pr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   17:19, 13.11.2017
Czyli nie dostaniemy natywnego 4K i 60 FPS. W tej generacji zaciera się różnica między konsolą a PC. Wcześniej nie było do pomyślenia, żeby na konsolach był wybór jakości grafiki.
0 kudosLucas-AT   @   09:17, 14.11.2017
Cytat: dabi132
Czyli nie dostaniemy natywnego 4K i 60 FPS. W tej generacji zaciera się różnica między konsolą a PC. Wcześniej nie było do pomyślenia, żeby na konsolach był wybór jakości grafiki.

To akurat dobry krok w ewolucji konsol. Wybór pomiędzy 30 a 60 fps to nadal prostota, a przynajmniej zadowala tych, co bardziej cenią płynność. W przypadku konsol, z racji zamkniętej architektury, gracz zawsze skazany jest na decyzję dewelopera w tej kwestii.