Wolfenstein II: The New Colossus - dla deweloperów singiel jest najważniejszy

Opracowanie multiplayera "rozwodniłoby" doświadczenie.

@ 24.10.2017, 17:20
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, switch, ps4, xbox one

Wolfenstein II: The New Colossus - dla deweloperów singiel jest najważniejszy

Wolfenstein II: The New Colossus to gra przeznaczona wyłącznie dla jednego gracza. Deweloperzy skupili się na wątku fabularnym ponieważ dodanie multiplayera, w ich opinii, na pewno wpłynęłoby negatywnie na opracowaną kampanię.

Przed kilkoma godzinami pisaliśmy, że Electronic Arts narzuca wszystkim swoim wewnętrznym studiom przygotowywanie gier, w których kluczowa jest zabawa wieloosobowa. Nie wszyscy jednak podzielają wizję amerykańskiej korporacji.

"Posiadanie komponentu rozgrywek wieloosobowych rozwodniło by to wszystko. To znaczące niebezpieczeństwo, jeśli próbujesz zrobić dwie rzeczy na raz", powiedział projektant narracji, Tommy Tordsson Björk ze studia Machine Games w rozmowie z redakcją GamesIndustry. "Jedynym sposobem na przygotowanie tych super wciągających narracji jest skupienie się wyłącznie na singlu".

Co ciekawe, deweloperzy nie traktują cyklu Wolfenstein jako strzelanki. W ich opinii mamy do czynienia z tytułem należącym do gatunku gier przygodowych z elementami akcji.

"Nazywamy je przygodówkami z akcją, a nie strzelankami. Czujemy, że jest w nich coś więcej niż tylko strzelanie", powiedział Björk.

Wolfenstein II: The New Colossus nie jest oczywiście jedyną grą, w której singiel jest tak ważny. Z ostatnio wydanych projektów, cieszących się ogromną popularnością, wymienić można m.in. The Evil Within 2, Dishonored 2 oraz Prey.

Premierę Wolfenstein II: The New Colossus zaplanowano na dzień 27 października bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Jeśli zamierzacie nabyć wydanie dla komputerów osobistych, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudoskobbold   @   18:38, 24.10.2017


Obrazek


Też nie podzielam wizji EA, zresztą w ich ostatnich strzelankach tryb dla pojedynczego gracza to karykatura. Pierwsza część Wolfa była ciekawa i dawała sporo radochy, oby druga była równie świetna.
0 kudosshuwar   @   18:53, 24.10.2017
EA samo sobie kręci bat... skupią się na jednym typie rozgrywki i stracą w końcu kawałek rynku, tylko czy wtedy nie będzie za późno.
0 kudosdabi132   @   18:56, 24.10.2017
I takie podejście mi się podoba. Zdecydowanie wolę pograć w singla z wciągającą historią na 15-25 godzin, niż marnować czas w multiplayerze, gdzie trafiają się osoby psujące innym zabawę np. przez używanie wallhack'ów.
0 kudospetrucci109   @   20:38, 24.10.2017
Brawo! W końcu ktoś kto ma rosądne podejście. Ja Wolfa II bankowo kupie, bo "jedynka" wymiata. Oby więcej deweloperów, dla których nie badziewny multiplayer jest najważniejszy!
0 kudosLoczek3545   @   21:43, 24.10.2017
Podejście które naprawdę w tych czasach jest godne podziwu, a co najważniejsze ma swoje uzasadnienie w grach wypuszczanych przez tego dewelopera Uśmiech . EA takim podejściem powoli sami sobie kopią dół z którego za kilka lat będzie ciężko wyjść...
0 kudoslogan23   @   08:27, 25.10.2017
Przejmie ktoś ich kawałek ciasta i będzie płacz. Kupię Wolfestein II. Jak wyjdzie pierwsza recenzja.
Dodaj Odpowiedź