Reżyser God of War broni liniowych gier
Broni liniowych doświadczeń, nawiązując do zamknięcia studia Visceral Games.
Pisaliśmy wczoraj o tym, że Electronic Arts zamknęło studio Visceral Games i zmieniło koncepcję opracowywanej przez nich gry w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Początkowo miało to być coś nawiązującego do cyklu Uncharted, finalnie będzie coś, co pozwoli graczom na większą swobodę i zachęci ich do dłuższego obcowania z przedsięwzięciem.
Do sytuacji postanowił odnieść się reżyser najnowszej odsłony serii God of War, Cory Barlog. Postanowił bronić liniowych doświadczeń, stwierdzając, że nie ma w nich niczego złego. Wyraził on też swoje niezadowolenie z tego, co stało się z Visceral Games.
Barlog swoją opinię wyraził na łamach Twittera, wrzucając na portal krótki wpis, w którego treści czytamy:
"Uwielbiam liniowe gry dla jednego gracza. Smuci mnie kiedy słowo liniowe uważane jest za coś złego. Możesz mieć zróżnicowanie w liniowej grze nastawionej na fabułę", powiedział deweloper.
Jeśli chodzi o nadmienione God of War, jego premierę zaplanowano na początek 2018 roku, wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler