Star Wars: Battlefront 2 - twórcy na temat kontrowersji dotyczących skrzynek
Deweloperzy chcą, aby gracze wiedzieli, iż płacący nie będą mieć przewagi.
Beta testy Star Wars: Battlefront II cieszyły się całkiem sporą popularnością. Już po ich zakończeniu słychać było jednak sporo krytycznych głosów, dotyczących skrzynek z przedmiotami. Wielu graczy czuło, że dają one przewagę płacącym - skrzynki bowiem kupujemy za kryształy, a kryształy da się nabyć za prawdziwe pieniądze. DICE postanowiło zabrać głos w temacie.
Studio opublikowało na stronie internetowej gry krótką notkę, w której czytamy, że ekipa "jest przytłoczona tym, że tak wielu graczy zdecydowało się poświęcić czas na sprawdzenie beta wersji Star Wars: Battlefront II, a następnie podzielić się opiniami".
W dalszej części wpisu, twórcy postanowili nawiązać do kontrowersji dotyczących systemu skrzyń. Jak się okazało "ostateczna wersja rozwiązania nie była w wersji beta" i niektóre jego elementy są wciąż zmieniane. Deweloperzy przygotowali nawet listę wyjaśniającą część kontrowersyjnych kwestii.
- W grze jest wiele rzeczy, które możesz zdobyć, włączając w to broń, przystawki, kredyty, karty, emotki, ubrania oraz zwycięskie pozy.
- Chcemy aby najpotężniejsze przedmioty w grze dało się zdobyć tylko za sprawą wyjątkowych osiągnięć.
- W skrzynkach będą karty, ubrania, emotki oraz pozy.
- Gracze zdobywają skrzynki wykonując wyzwania oraz zdobywając inne osiągnięcia, albo kupując je przy pomocy kryształów - naszej waluty premium.
- Jeśli dostaniesz duplikat karty w skrzynce otrzymasz materiały do craftingu, które pozwolą Ci zmodyfikować wybraną przez Ciebie kartę.
- Będziesz musiał zdobyć możliwość podrasowywania kart oraz odblokowywania broni. Możesz upgradować albo odblokowywać je tylko po zdobyciu określonego poziomu.
Na ile dobrze opisane rozwiązania działać będą w grze, przekonamy się po jej premierze. Tę zaplanowano na dzień 17 listopada bieżącego roku, na PC, PS4 oraz Xboksach One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler