Assassin's Creed: Origins - film skupiający się na skradaniu

Twórcy chcą, aby asasyni ponownie korzystali z zasłony nocy oraz sprytu.

@ 05.10.2017, 11:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Assassin's Creed: Origins - film skupiający się na skradaniu

W sieci pojawił się kolejny materiał promujący Assassin's Creed: Origins, skupia się on na cichym eliminowaniu napotkanych przeciwników. Skradanie się ma bowiem odgrywać znaczącą rolę w przedsięwzięciu.

Przed momentem pisaliśmy o dwóch filmach dedykowanych Assassin's Creed: Origins. Jeden skupiał się na historii asasynów, drugi natomiast zawierał prawie 20 minut rozgrywki. Oba zdecydowanie warte obejrzenie, podobnie zresztą jak poniższy.

Kolejne wideo skupia się na skradaniu. Deweloperzy przedstawiają w jego ramach różne strategie, jakie można wykorzystać, aby sprawnie pozbyć się oponentów i nie zostać zauważonym. Niektóre rozwiązania - jak zwykłe kucanie - nie są szczególnie wyszukane, ale inne prezentują się już znacznie lepiej.

Jako przykład podam tutaj łuk zwany Predator, który pozwala kontrolować ruch strzał w powietrzu już po wystrzeleniu ich. Czegoś podobnego wcześniej w żadnej odsłonie cyklu nie było. Były natomiast, dostępne także i tu, usypiające i trujące strzałki.

Wszystkie opisane i przedstawione rozwiązania sprawdzimy samodzielnie już 27 października, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Na wtedy zaplanowano bowiem premierę tytułu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   21:22, 05.10.2017
Im więcej możliwości oraz wolności w skradaniu się i cichej eliminacji wrogów tym lepiej. Z tymi strzałami to jednak zaszaleli Dumny
0 kudosMicMus123456789   @   16:39, 06.10.2017
Film skupiający się na skradaniu w odsłonie, która oferuje najbardziej rozbudowany system walki w histori serii Dumny
0 kudosdabi132   @   18:20, 06.10.2017
I oto chodzi. Zdecydowanie wolę, ciche eliminacje aniżeli walkę i robienie zadymy, oczywiście kiedy gra to oferuje Uśmiech
Mi z kolei nie podobają się te punkty wyskakujące po trafieniu wrogów - wygląda to jak rozgrywka w multiplayerze.