The Evil Within 2 działa na silniku STEM
Studio odpowiedzialne za grę mocno zmodyfikowało którąś z wersji idTech.
The Evil Within 2 trafi do sprzedaży już niebawem. Deweloperzy ze studia Tango Gameworks przygotowali w związku z tym specjalne wydarzenie dla prasy, w trakcie którego zdradzili kolejne szczegóły na temat swojego przedsięwzięcia.
Jedna z kwestii poruszonych podczas imprezy dotyczyła optymalizacji. Pierwsza część cyklu potrafiła dość istotnie klatkować, zarówno na komputerach osobistych, jak i konsolach obecnej generacji. Dwójka ma być w tym przypadku krokiem do przodu.
Deweloperzy przyznali, że The Evil Within 2 działa na zupełnie nowym silniku, opracowany nam potrzeby tytułu. Narzędzie nazwane zostało STEM Engine, a oparto je na technologii opracowanej przez studio idSoftware - idTech. Twórcy nie zdradzili niestety na której wersji, idTech 5 czy idTech 6.
Warto zwrócić w tym momencie uwagę na to, iż deweloperzy cyklu Dishonored również zdecydowali się przygotować własny silnik na podstawie idTech - ich narzędzie zwało się Void Engine i także było nie do końca poprawnie zoptymalizowane.
Premiera The Evil Within 2 zaplanowana została na 13 października bieżącego roku. Wówczas okaże się, czy deweloperzy wyciągnęli wnioski z błędów poczynionych podczas opracowywania poprzednika.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler