Vampyr - premiera opóźniona do 2018 roku

Twórcy - standardowo - potrzebują więcej czasu, by dopracować swój projekt.

@ 21.09.2017, 10:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Vampyr - premiera opóźniona do 2018 roku

Jeśli czekaliście na premierę Vampyr, to niestety mamy niezbyt dobre wieści. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, ekipa studia Dontnod zdecydowała się opóźnić swoje przedsięwzięcie. Miało ono zadebiutować tegorocznej jesieni, a zamiast tego trafi do sprzedaży przyszłorocznej wiosny.

Vampyr powstaje od 2015 roku, przynajmniej z tego, co zostało nam ujawnione. Zgodnie z opisem projektu, mamy do czynienia z przedstawicielem gatunku RPG, w którym wcielamy się w wampira. Sytuację komplikuje niestety fakt, iż protagonista dodatkowo jest lekarzem, żyjącym w czasie epidemii grypy w 1918 roku w Hiszpanii. Z jednej strony chce pomagać, z drugiej zaspokoić swoje żądze.

Jeśli chodzi o powody opóźnienia, są one dość standardowe. Jeszcze do niedawna twórcy byli przekonani, iż wszystko idzie zgodnie z planem. Kilka dni temu okazało się jednak, że niektóre elementy przedsięwzięcia nie są tak dopieszczone, jak powinny być. Zdecydowano się debiut opóźnić, aby się nimi zająć.

Nowa premiera Vampyr to lakoniczne "wiosna 2018". Tytuł zmierza do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4 - w tej kwestii nic się nie zmieniło. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji, rzućcie okiem na ostatni zwiastun projektu, opublikowany podczas minionych już targów E3 2017.


Sprawdź także:
Vampyr

Vampyr

Premiera: 05 czerwca 2018
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

Vampyr to gra cRPG osadzona w XX-wiecznym Londynie. Jest to tytuł od studia DONTNOD Entertainment - twórców m.in. Remember Me oraz Life is Strange.W Vampyr wcielimy się c...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   17:55, 21.09.2017
Jak zwykle pozostaje uzbroić się w cierpliwość i oczekiwać, że ten czas rzeczywiście pozwoli twórcom na większe dopracowanie produkcji.