Divinity: Original Sin II z pół miliona kopii sprzedanych na PC

Studio Larian donosi o świetnej sprzedaży swojego dzieła.

@ 18.09.2017, 12:40
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Divinity: Original Sin II z pół miliona kopii sprzedanych na PC

Debiutujące zaledwie kilka dni temu, a konkretniej 14 września, Divinity: Original Sin II znalazło już około 500 tysięcy nabywców - informuje ekipa Larian Studios.

Twórcy są niezwykle zadowoleni z tego wyniku, a ich najnowsze dzieło okazało się zarazem największą premierą w historii tego niezależnego dewelopera. 

"To fantastyczne, a zarazem jest to wynik znacznie większy od oczekiwanego. Dobijamy do 500 tys. egzemplarzy, co w przypadku pierwowzoru zajęło z dwa lub trzy miesiące" - wyjaśnia Swen Vincke, właściciel studia.

Jeżeli chodzi o wersję konsolową, to prawdopodobnie ukaże się ona w przyszłości. Powstanie portu zależne było od wyników sprzedaży edycji na blaszaki, a te, jak widać, są więcej niż zadowalające. Póki co twórcy skupiają się jednak na łataniu edycji PC, a także walczą z serwerami, które sprawiają problemy z uwagi na zaskakująco duże zainteresowanie grą.

My od jakiegoś czasu ogrywamy Divinity: Original Sin II, więc spodziewajcie się niedługo recenzji.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskobbold   @   18:39, 18.09.2017
Dobry produkt broni się sam. Więcej pracy a mniej papki marketingowej a o słupki sprzedaży nie trzeba się będzie martwić.
0 kudosMicMus123456789   @   21:41, 18.09.2017
Wynik nie dziwi, gra jest dobra, a i pierwsza część narobiła smaka na więcej : )
0 kudosguy_fawkes   @   00:23, 19.09.2017
Wynik godny podziwu, chociaż nie mamy tutaj do czynienia z czarnym koniem - seria ma swoje lata, a developer renomę wśród corowych fanów cRPG. W każdym razie miło słyszeć, że niezależne studia odnoszą sukcesy.
0 kudoslogan23   @   00:59, 19.09.2017
Śmiechu warte a nie sukces. Poczekam aż wyjdzie wersja po Polsku. Ale nie ma co liczyć i więc moich pieniędzy nie zobaczą. Mam nadzieje że skończą jak twórcy Drakesang co się wyłożyli przez własny plan wydawniczy.Rosjanie, Francuzi,Anglicy, Niemcy dostali grę w swoim języku. A Polacy pocałujcie nas w dupę. Dziękuje postoje nie kupuje, Moich pieniędzy nie dostaną w takim razie.