FIFA 18 - znamy wymagania sprzętowe; jest też demo

Wymagania różnią się w zależności od wersji bibliotek DirectX.

@ 12.09.2017, 17:25
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

FIFA 18 - znamy wymagania sprzętowe; jest też demo

Electronic Arts opublikowało wreszcie oficjalne wymagania sprzętowe gry FIFA 18. Bez większego zaskoczenia, nie są one jakoś szczególnie wysokie, choć aby cieszyć się płynną zabawą i efektowną oprawą trzeba posiadać całkiem wydajny komputer.

Jak widać poniżej, wymogiem, niezależnie od detali, jest posiadanie 8 GB pamięci RAM. Dopiero wówczas gra ruszy i będziecie mogli cieszyć się wirtualną piłką nożną. Na pewno zauważycie też, że wymagania różnią się w zależności od tego, czy chcecie grać z wykorzystaniem bibliotek DirectX 11 czy DirectX 12.

Premierę FIFA 18 zapowiedziano na 29 września bieżącego roku. Tytuł trafi do posiadaczy komputerów osobistych, a także konsol. Przed debiutem przedsięwzięcia powinniśmy otrzymać jego wersję demonstracyjną. Gdy takowa trafi do sieci, nie omieszkamy Was o tym fakcie powiadomić.

Kompletne wymagania znajdziecie poniżej, a także w naszej encyklopedii.


Biblioteki DirectX 12:


Wymagania minimalne:

  • System: Windows 10 (64 bity);
  • Procesor: Intel i3 6300T, Intel i3 4340, Intel i3 4350 (5,302) albo AMD Athlon X4 870K, AMD FX-4350, FX-4330;
  • Karta graficzna: NVidia GeForce GTX 660 2GB lub Radeon RX 460, R9 270 albo R7 370;
  • Pamięć RAM: 8 GB;
  • HDD: 50 GB wolnej przestrzeni dyskowej.

Wymagania rekomendowane:

  • System: Windows 10 (64 bity);
  • Procesor: Intel i3 6300T, Intel i3 4340, Intel i3 4350 lub AMD Athlon X4 870K, AMD FX-4350, FX-4330 (5,297);
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 670 lub AMD Radeon R9 270X;
  • Pamięć RAM: 8 GB;
  • HDD: 50 GB wolnej przestrzeni.

Biblioteki DirectX 11:


Wymagania minimalne:

  • System: Windows 7/8.1/10 (64 bity);
  • Procesor: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz lub AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz;
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 460 lub AMD Radeon R7 260;
  • Pamięć RAM: 8 GB;
  • HDD: 50 GB wolnej przestrzeni.

Wymagania rekomendowane:

  • System: Windows 7/8.1/10 (64 bity);
  • Procesor: Intel i5-3550K @ 3.40GHz lub AMD FX 8150 @ 3.6GHz;
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 660 lub AMD Radeon R9 270;
  • RAM: 8 GB;
  • HDD: 50 GB wolnej przestrzeni.
Aktualizacja: Electronic Arts udostępniło wersję demonstracyjną gry. Da się ją pobrać na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:
FIFA 18

FIFA 18

Premiera: 29 września 2017
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

FIFA 18 to kolejna odsłona znanego na całym świecie cyklu symulatorów piłkarskich. Za jej opracowanie odpowiada ponownie studio EA Sports.Największą innowacją w edycji 20...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosgeass   @   17:33, 12.09.2017
Skąd niby można pobrać te demo? Bo ja na originie póki co w demówkach widzę tylko Sims 4.

Edit:
Już znalazłem.
0 kudosgeass   @   19:53, 13.09.2017
Spostrzeżenia po 7 rozegranych meczach. Na razie tak pierwszy próbny na domyślnie ustawionym nowicjuszu, 4 na zawodowcu i 2 na klasie światowej.

Ostatnią częścią gry w jaką grałem była FIFA 15 i już po tych 7 rozegranych meczach mam pewne obawy. Pewnie będzie to poprawione w finalnej wersji, ale z EA to w sumie nigdy nie wiadomo.

I tak, ponieważ jak pisałem ostatnia część w jaką grałem była 15. Więc teoretycznie, nowy silnik, nowe wszystko powinno sprawić, że na początku powinienem musieć się gry nauczyć na nowo. Tymczasem na 7 meczów nie przegrałem ani jednego, ba wszystkie wygrywałem po 4-0 niezależnie od poziomu trudności.
Jeszcze bym to zrozumiał jakbym grał namiętnie w 17, bo pewnie gra jest dość podobna. Tymczasem tu idzie jakoś nadspodziewanie łatwo. W 15 gra na Klasie światowej to było wyzwanie, a na legendarnym czy ultimate to już w ogóle. Osobiście mi było łatwiej grać online z ludźmi niż na bota. Tutaj widzę bot jest dość kiepski.
Szczególnie złe wrażenie robią... jakże by inaczej bramkarze. Wystarczy zejść ze skrzydła do środka jakimś Neymarem czy Ronaldo, uderzyć finezyjnym strzałem i piłka zawsze ląduje w okienku bramki!
Neymarem strzeliłem 3 bramki, 2 w wyżej wymieniony sposób i jedną podcinką. Trochę za łatwo jak na kogoś kto nie grał w fife w ogóle od 2 lat.

Nie czuję tego systemu odwzorowania faktycznych ruchów piłkarzy. Powiem szczerze że może... zaznaczam może jak ktoś ogląda jak ktoś gra to może i to widać. Ale podczas samej gry ani tego nie widziałem, ani nie czułem.

Nie podoba mi się póki co zachowanie siatki w bramce. Wydaje się być sztywna jak z metalu. To już w 15 było o wiele lepiej.

To główne zarzuty do tego co widzę już w wersji demo. A co mi się podoba, cieszynka z publiką, super. Nowa oprawa meczowa. Szybkie zmiany.
Bardzo fajnie się w to gra. Myślę że niezależnie od preferowanego stylu każdy tu coś dla siebie znajdzie. Próbowałem grac wrzutkami, z kontry, pozycyjnie, szeroko, środkiem. I za każdym razem udawało mi się wbijać 4 Dumny
Więc da się grać naprawdę swobodnie, ale Ci bramkarze jednak irytują nieporadnością. I to jest główna obawa, że wyniki na UT będą hokejowe.