Hunt: Showdown - dziennik dewelopera prezentujący lokacje
Crytek zamierza wykorzystać swoją ekspertyzę i przygotować prawdziwego sandboxa.
Studio Crytek opublikowało kolejny dziennik dewelopera, dotyczący gry Hunt: Showdown. Tym razem twórcy postanowili się skupić na projekcie świata oraz lokacjach, jakie będziemy mogli w jego ramach zwiedzić.
Nowe detale dotyczące Hunt: Showdown zdradzają nam m.in. kreatywny dyrektor przedsięwzięcia, Magnus Larbrant, oraz jego główny projektant Dennis Schwarz. Towarzyszący im inni pracownicy podkreślają znaczenie otwartego świata. W opinii twórców, tym zasłynęło studia Crytek i na tym zna się najlepiej.
"Otwarte światy to podstawa tej firmy, idziesz fajnych środowiskiem, a potem docierasz do jakiejś struktury - robisz to w Crysis, prawda?", powiedział Larbrant. "Gdy spojrzysz na Hunt, zauważysz otwarty świat, sandbox, poruszasz się dookoła ośrodków, próbujesz się do nich dostać. Masz specjalne moce i temu podobne rzeczy. Jest dużo strzelania, pierwszoosobowego. Dlatego robimy tę grę: wykorzystujemy nasze atuty".
Film znajdziecie poniżej. Hunt: Showdown nie ma jeszcze premiery, ale wiemy, że produkcja zadebiutuje początkowo wyłącznie na komputerach osobistych. Później natomiast może trafić także do właścicieli konsol.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler