Call of Duty: WWII - nowe informacje na temat kampanii oraz trybu Zombies

Na pytania graczy odpowiadał Glen Schofield, szef studia Sledgehammer Games.

@ 16.08.2017, 15:24
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Call of Duty: WWII - nowe informacje na temat kampanii oraz trybu Zombies

Szef studia Sledgehammer odpowiedzialnego za Call of Duty: WWII, Glen Schofield, postanowił wskoczyć na łamy Twittera i odpowiedzieć na pojawiające się tam regularnie pytania. Dowiedzieliśmy się m.in. dlaczego deweloperzy zdecydowali się na powrót do drugiej wojny światowej.

Zgodnie z odpowiedziami, powrót do jednego z największych konfliktów zbrojnych, a przy okazji wybór Europy zamiast Pacyfiku, podyktowany był tym, że wielu członków rodzin pracowników studia Sledgehammer walczyło w Europie. Schofield dodał również, że wiele najsłynniejszych bitew wojennych miało miejsce właśnie w Europie.

Wspomniane bitwy były głównym powodem powrotu do drugiej wojny światowej. Na pomysł ten przystali wszyscy deweloperzy, nie było żadnej opozycji. Po tym, jak Sledgehammer opracowało Call of Duty Advanced Warfare w przyszłości, twórcy chcieli po prostu powrócić do "epickich bitew, poświęceń oraz honoru".

Aby wszystko prezentowało się możliwie jak najlepiej i zgodnie z historycznymi realiami, pracownicy studia wyruszyli do Europy, a konkretnie do miejsc, w których toczyły się walki. Są one rozlokowane m.in. w Luksemburgu, Francji, Belgii oraz Niemczech. W każdym zrobiono tysiące zdjęć i nakręcono setki filmów.

Na miejscówkach realizm się jednak nie skończy. Przywiązanie do detali dostrzeżemy również m.in. w modelach broni, które odwzorowano z najdrobniejszymi szczegółami i na podstawie historycznych schematów oraz dokumentów.

Jeśli chodzi o scenariusz, opracowano go z dużym pietyzmem. Fabuła zaoferować ma "wiele różnych scen", a ludzie odpowiedzialni za ich przygotowanie poświęcili na to mnóstwo czasu. Później wszystko pochłonęło też wiele pracy podczas kręcenia. Schofield jest "dumny z finalnego efektu".

Słów kilka szef studia napisał również na temat trybu Zombies. Wyjaśnił on, że wizja na niego jest inna niż w pozostałych grach z cyklu Call of Duty. Jak powiedział, "unikatowa, interesująca, a jednocześnie wzbudzająca obawy". Umarlaki nie będą demonami. Będą zachowywać się jak ludzie.

Premierę Call of Duty: WWII zaplanowano na 3 listopada 2017 roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?