Watch Dogs 2 - twórcy usunęli z gry fajerwerki z powodu krytyki graczy

Ubisoft pragnął uczcić Święto Niepodległości USA darmowym dodatkiem dla Watch Dogs 2. Niestety zawartość zaczęła mocno irytować graczy.

@ 06.07.2017, 11:05
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

Watch Dogs 2 - twórcy usunęli z gry fajerwerki z powodu krytyki graczy

Twórcy Watch Dogs 2, jak producenci wielu innych gier, postanowili udostępnić darmowy dodatek dla swojej produkcji, związany z amerykańskim Świętem Niepodległości, które obchodzone jest dnia 4 lipca. Do gry trafił między innym tryb współpracy dla czterech graczy, fajerwerki i nie tylko, a wirtualne obchody miały trwać od 29 czerwca, do 10 lipca.

Wracając do wspomnianych fajerwerków, te miały pojawiać się na niebie regularnie przez te kilka dni, w każdym cyklu nocnym, jaki napotkamy w grze. Twórcy udostępnili je jako "ficzer" działający bez ingerencji gracza i nie trzeba było długo czekać, aż huk fajerwerków i zbyt duża częstotliwość ich eksplozji, zaczną kogoś irytować, zwłaszcza podczas zwykłego rozgrywania misji.

W sieci zaczęły pojawiać się pierwsze narzekania, a niektórzy gracze nie szczędzili niecenzuralnych określeń w stronę dewelopera, dodając miejscami, że  "Ubisoft życzy użytkownikom Watch Dogs 2 okropnych obchodów 4 lipca". Na forum gry pojawił się także temat "Denerwujące fajerwerki podczas misji nocnych", a znalazł się nawet ktoś, kto stwierdził, że przestraszyły mu one psa.

Twórcy zaczęli bronić swojego pomysłu, czego przykładem jest wpis tłumaczący dlaczego fajerwerki dają taki efekt, a nie inny:

"Są one głośne w grze, tak samo, jak są niezwykle głośne w rzeczywistości! Dźwięk rozchodzi się po tafli wody i można je słyszeć w całej Zatoce!".

W dniu wczorajszym, Ubisoft się poddał, a na forum Reddit pojawił się następujący post:

"Pojawił się odzew ze strony graczy, a my musieliśmy go posłuchać. W aktualizacji związanej z Dniem Niepodległości pojawił się złośliwy bug, który sprawiał, że głośne huki fajerwerków były słyszane w każdym miejscu na mapie. Zostały one wycofane z gry, by uniknąć kolejnych skarg".

Niemniej, nie oznacza to, że pomysł Ubisoftu spotkał się z jednostronnym odbiorem. Wśród graczy pojawiły się też głosy zawodu spowodowane usunięciem fajerwerków. Twórcy przeprosili i wspomnieli, że nie mają już czasu, aby przygotować łatkę eliminującą niedociągnięcie, dlatego właśnie zdecydowano się pozbyć wybuchów na dobre.


Sprawdź także:
Watch_Dogs 2

Watch_Dogs 2

Premiera: 29 listopada 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Watch_Dogs 2 to kontynuacja gry akcji wydanej w 2014 roku. Za jej stworzenie ponownie odpowiada studio Ubisoft. Premiera gry dla komputerów oraz konsol Xbox One i PlaySta...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?