Twórcy Crash Bandicoot N. Sane Trilogy nie mieli kodu źródłowego oryginałów
Gra powstała więc niejako od zera, a deweloper musiał się sporo napracować.
W powstanie Crash Bandicoot N.Sane Trilogy deweloperzy włożyć musieli mnóstwo pracy. Głównie ze względu na to, że, jak się dowiedzieliśmy, nie dysponowali kodem źródłowym oryginału sprzed lat. Musieli wszystko odtworzyć niejako od zera.
"Prawie wszystkiego brakowało", powiedział projektant Dan Tanguay w rozmowie z ekipą Ars Technica. Nie było ani kodu źródłowego, ani materiałów na podstawie których przygotowano oryginalne gry. Silnik graficzny został opracowany wyłącznie dla tego cyklu i nie został wykorzystany nigdzie indziej.
Mimo że deweloperom nie było łatwo, pracę ułatwiły nieco trójwymiarowe siatki, wykorzystane do tego, aby przygotować gry. Musiano je co prawda odczytać z nieużywanego obecnie formatu, ale pomogły one ocenić skalę oraz przestrzenie w świecie.
Vicarious Visions, twórcy Crash Bandicoot N.Sane Trilogy, wprowadzili do projektu nawet Coco, młodszą siostrę Crasha. Będziemy dali radę grać nią we wszystkich trzech grach wchodzących w skład zestawu.
Premierę Crash Bandicoot N.Sane Trilogy zaplanowano na 30 lipca, ekskluzywnie na PlayStation 4. Później projekt być może trafi też na pozostałe platformy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler