Sony liczy, że Spider-Man znacznie wpłynie na sprzedaż PlayStation 4
Produkcja od Insomaniac Games ma pomóc Sony w dobiciu do magicznej granicy 100 milionów sprzedanych konsol PlayStation 4.
Przed kilkoma dniami Sony postanowiło pochwalić się wynikami sprzedaży konsoli PlayStation 4. Sprzęt rozszedł się w nakładzie ponad 60 milionów egzemplarzy, ale japoński koncern nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Przyszłoroczna premiera Spider-Mana ma pomóc urządzeniu w znalezieniu nowych odbiorców. Masy nowych odbiorców.
Swoje nadzieje w związku z wirtualnym Człowiekiem-Pająkiem wyjawił Shawn Layden, prezydent amerykańskiego oddziału Sony. Dyrektor wspomniał również, że planem firmy na europejski rynek jest skupienie się na "towarzyskim typie gracza", co najwidoczniej ma oznaczać wsparcie dla rozgrywek wieloosobowych. W przypadku Stanów Zjednoczonych, najlepszą szansą na znalezienie kolejnych użytkowników PlayStation 4 są gry pokroju Spider-Mana.
"Tak, jak to mówię moim ludziom od sprzedaży, pierwsze 60 milionów to łatwe 60 milionów. W jaki sposób poszerzyć odbiorców, aby dobić do 100 milionów? Spider-Man jest prawdopodobnie najbardziej znanym bohaterem komiksów na świecie i my możemy to wykorzystać. Dzięki trafieniu w dziesiątkę przez Insomaniac Games w zrozumieniu tej postaci i oddaniu jej takiej, jaką chcielibyście grać. Uważam, że możemy wprowadzić ludzi w świat gamingu, którzy jeszcze w nim nie są, poprzez siłę takich bohaterów", powiedział Shawn Layden w rozmowie z The Telegraph.
Premiera Spider-Mana od Insomaniac Games nastąpi najprawdopodobniej w pierwszej połowie przyszłego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler