Metro: Exodus nie będzie typowym sandboksem
Metro: Exodus zostało ujawnione na konferencji firmy Microsoft podczas tegorocznych targów E3. Co tak naprawdę zaprezentuje światu studio A4 Games?
Metro: Exodus zelektryzowało widzów na sali konferencyjnej oraz przed monitorami na całym świecie - tytuł studia A4 Games pojawił się zupełnie znikąd na konferencji firmy Microsoft, otwierając ją efektownym zapisem z rozgrywki. Kolejna część z utytułowanej serii Metro powróci w 2018 roku - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami.
Nieco o samej grze opowiedział serwisowi PCGamesN producent wykonawczy, Jon Bloch. Przede wszystkim ogłosił, że Metro: Exodus nie będzie mało typowo otwartego świata, czyli nie zaoferuje nieskrępowanej eksploracji w dowolny sposób:
"Po pierwsze - i najważniejsze - nie odchodzimy od klasycznej liniowości w rozgrywce znanej z serii Metro. (...) nowe mechanizmy w gameplayu kreują grę bardziej jako sandbox survival. To nie jest dokładnie taki otwarty świat, o jakim myślisz, ale jesteśmy zaoferować graczom dużo więcej swobody niż w przeszłości".
Wczoraj studio A4 Games poinformowało, że mimo zaprezentowania gry na konferencji Microsoftu, Metro: Exodus nie zaoferuje ekskluzywnej zawartości żadnej z platform, na które zadebiutuje - komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler