Rime - wersja PC ma problemy z optymalizacją

Czekamy na pierwsze poprawki. Wówczas wszystko powinno wrócić do normy.

@ 29.05.2017, 13:23
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Rime - wersja PC ma problemy z optymalizacją

Rime zadebiutowało przed kilkoma dniami na PC oraz konsolach obecnej generacji. Jak się okazuje, wydanie przeznaczone dla blaszaków nie jest niestety zbyt dobrze zoptymalizowane. Gracze dysponujący potężnymi konfiguracjami zgłaszają problemy z poprawnym działaniem projektu.

Naszą recenzję Rime przeczytacie już niebawem i mimo że testowana przez nas wersja dla PlayStation 4 nie działa idealnie, to zdecydowanie lepiej niż wydanie dla PC. Na to wskazuje poniższy materiał filmowy, a także rozliczne raporty graczy na Steam. Niektórzy twierdzą, że nie są w stanie osiągnąć płynnych 60 ramek na sekundę nawet dysponując kartą GeForce GTX1080 Ti. Jakby tego było mało, w trakcie zabawy pojawia się nieprzyjemne rwanie animacji (widoczne poniżej).

Deweloperzy pracują już nad poprawkami, a póki co sugerują, aby zredukować wygładzanie krawędzi. Ustawienie detali na "ultra" włącza tryb SSAA, a twórcy proponują przełączyć tę opcję na FXAA albo TXAA. Wówczas wszystko powinno działać należycie, przynajmniej do momentu, kiedy pojawi się odpowiedni patch.

Rime działa na silniku Unreal Engine 4. W teorii wszystko więc powinno być dopieszczone do granic możliwości. Niestety coś poszło nie tak i wersja PC, przygotowana przez QLOC, powoduje niespodziewane problemy.


Sprawdź także:
Rime

Rime

Premiera: 26 maja 2017
PS4, PC, XBOX ONE

Rime to druga produkcja niezależnego studia Tequila Works, znanego przede wszystkim z niezwykle popularnej gry Deadlight. Tym razem jednak otrzymujemy w pełni otwarty i t...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?