Mutliplayer w Assassin's Creed różny od tego z Ghost Recon oraz Rainbow Six
Ubisoft nie chce powielać rozwiązań. Chce aby gracze spędzali w multi jak najwięcej czasu.
Ubisoft ujawnił garść informacji na temat wykorzystania połączenia z siecią w kolejnej odsłonie cyklu Assassin's Creed. Jak się okazuje, twórcy nie zamierzają kopiować rozwiązań z innych gier. Stawiają zamiast tego na coś nowego oraz innowacyjnego.
Wieści docierają do nas z konferencji dla inwestorów, w której głos zabrał szef finansowy korporacji, Alain Martinez. Potwierdził on, że nowy Assassin's Creed zadebiutuje w bieżącym roku fiskalnym, czyli przed końcem marca 2018 roku, a przy okazji zdradził, że projekt zaoferuje usługi sieciowe.
Martinez podkreślił, że wszystkie gry Ubisoftu korzystają z sieci internet, choć każda robi to w nieco inny sposób. Inaczej wyglądają potyczki wieloosobowe w Ghost Recon, a inaczej w Rainbow Six. Zasada ta obowiązywać będzie również w tegorocznej odsłonie Assassin’s Creed.
Twórcy chcą, aby ich projekt cieszył graczy jak najdłużej, przynosząc zyski nawet po premierze. Co ciekawe, aż 25% wszystkich obrotów ma pochodzić z pieniędzy, jakie gracze inwestować będą w ramach jakiegoś rodzaju zakupów we wnętrzu gry, tudzież mikrotransakcji.
Więcej szczegółów spodziewamy się podczas targów E3, mających się odbyć w czerwcu bieżącego roku. Niedawno podawaliśmy do wiadomości na kiedy zaplanowana jest konferencja Ubisoftu w ramach tejże imprezy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler