Darksiders III - deweloper opowiada o walce, oprawie wizualnej oraz przeciwnikach
Jeden z twórców projektu komentuje wydany mniej więcej dwa tygodnie temu gameplay.
Na początku maja w sieci pojawił się pierwszy materiał filmowy, ukazujący w akcji grę Darksiders III. Dzisiaj mamy podobne wideo, tyle że wzbogacone o komentarz jednego z deweloperów.
Prezydent studia Gunfire Games, David Adams, postanowił opowiedzieć co nieco na temat Darksiders III. Z poniższego materiału dowiedzieć możecie się dlaczego twórcy zmienili nieco stylistykę, jak działa system walki oraz na jakich przeciwników natrafimy w trakcie eksploracji.
"Chcieliśmy mieć więcej kontrastu, wizualnie. Wiele rzeczy z Darksiders jest bardzo brązowych, mrocznych i posępnych. Chcieliśmy obszary bardziej żywe... chcieliśmy rozszerzyć paletę kolorów i tego typu rzeczy w samej grze", powiedział Adams.
Darksiders III nie ma oczywiście oficjalnej daty premiery, możemy się jej jednak spodziewać w przyszłym roku. produkcja trafi do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler