Outlast II - patch wprowadza zmiany w poziomach trudności
Deweloperzy balansują nieco rozgrywkę, przy okazji modyfikując kilka elementów tytułu.
Outlast II właśnie otrzymało kolejną aktualizację, nie tylko likwidującą błędy, ale także wpływającą na niektóre elementy przedsięwzięcia. Twórcy postanowili bowiem zmienić m.in. balans zabawy w przypadku dostępnych poziomów trudności.
Jak czytamy w notce prasowej, dołączonej do aktualizacji, w kluczowych punktach wątku fabularnego, a także w niektórych mechanizmach rozgrywki wprowadzono zmiany, mające na celu zbalansowanie doświadczenia. Kilka najważniejszych modyfikacji i nowości rozpisaliśmy poniżej:
- mikrofon nie pochłania dodatkowej energii baterii;
- powiększono rozmiar napisów;
- poprawiono błędy na kartach Intel HD 4000;
- poprawiono błędy z niepoprawnie działającymi podwójnymi drzwiami;
- poprawiono niektóre dźwięki heretyków;
- poprawiono system wykrywania kolizji, czołganie się oraz podpowiedzi;
- dodano parametr linii komend -refreshrate 60, pozwalający zmienić częstotliwość odświeżania;
- dodano parametr linii komend -notexturelimit, znoszący ograniczenie wielkości tekstur;
- PC dodano parametr linii komend -borderless, przełączający grę na pełny ekran, bez potrzeby edytowania pliki INI.
Łatka na chwilę obecną dostępna jest wyłącznie na blaszakach, ale niebawem trafi również do posiadaczy konsol Xbox One i PlayStation 4.
Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na zakup Outlast II, koniecznie zerknijcie do naszej recenzji, jeśli natomiast gracie i macie problemy, odsyłamy do naszego poradnika. Osoby, które grę ukończyły winny zapoznać się z analizą fabuły i zakończenia. Dzięki niej dowiecie się o co chodzi w projekcie studia Red Barrels, albo upewnicie, że nic Wam nie umknęło.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler