The Surge - kulisy produkcji i fragmenty rozgrywki na materiale od twórców
The Surge otrzymało nowy materiał wideo, w którym twórcy opowiadają o tworzeniu poszczególnych płaszczyzn rozgrywki.
Nowe przedsięwzięcie ekipy Deck13 wyląduje na sklepowych półkach już za niespełna dwa tygodnie. W tym czasie projektanci starają się zapoznać potencjalnych chętnych. Wiemy, że cyberpunkowy tytuł inspirowany jest serią Dark Souls, a nie ulega wątpliwości, że posiada również ducha Lords of the Fallen, poprzedniego dzieła tego samego studia. Czy zaoferują oni jednak coś własnego i unikalnego?
W poniższym odcinku dzienników dewelopera osoby pracujące nad grą pragną dowieść, że tak w istocie jest. Po pierwsze, wspomniano o unikalnym świecie, który zaprojektowano na podstawie trzech tematów przewodnich: klimaty industrialne, korporacje i zaawansowana technologia. Kolejna rzecz to wszechstronność w kwestii podejścia do zabawy.
System walki pozwala na eksperymentowanie z różnymi typami oręża. Możemy toczyć pojedynki w wolnym tempie, uzbrojeni po zęby w niezwykle ciężkie żelastwo, ale także stać się dynamiczni, agresywni i szybcy, korzystając z dużo lżejszego wyposażenia. Możliwości motoryczne protagonisty również otwierają przed graczem rozmaite opcje, jak choćby wykorzystywanie budowy lokacji do rozpędu i wyskoku na wroga, uniki, wślizgi, podskoki i nie tylko.
Kolejna ciekawostka ujawniona przez twórców dotyczy samego procesu nagrywania animacji. Jako że główny bohater The Surge korzysta z ciężkiego egzoszkieletu oraz oręża, kaskader wykonujący rozmaite ciosy i akrobacje podczas sesji motion capture miewał na sobie obciążenie nawet do dwudziestu kilogramów. W ten sposób ekipa animatorów pragnie sprawić, by poruszanie się protagonisty było jak najbardziej wiarygodne. Ów kaskaderem jest natomiast Maciek Kwiatkowski, który nagrał animacje walki Geralta z Rivii dla całej trylogii Wiedźmina.
Premiera The Surge zaplanowana została na 16 maja, tytuł pojawi się na PlayStation 4, Xboksie One oraz PC-tach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler