Call of Duty: WWII - automatyczna regeneracja zdrowia zniknie z kampanii dla pojedynczego gracza

Nadchodzące Call of Duty to nie tylko powrót do starych klimatów. Zmian doczeka się także system rozgrywki w trybie fabularnym.

@ 28.04.2017, 22:50
Łukasz "LuKaS77PL" Konieczny
pc, ps4, xbox one

Call of Duty: WWII - automatyczna regeneracja zdrowia zniknie z kampanii dla pojedynczego gracza

Od wielu lat zarówno w Call of Duty, jak i w wielu innych seriach FPS'ów, panuje moda na system regeneracji punktów zdrowia, dzięki któremu wystarczy unikać przez jakiś czas pocisków wroga przyczajając się w bezpiecznym miejscu, by żywotność naszej postaci znów podskoczyła do bezpiecznego poziomu. Jeśli chodzi o serię należącą do Activision, minęło aż kilkanaście lat odkąd gracze po raz ostatni skorzystali z tradycyjnego systemu, opierającego się na pasku zdrowia i zbieraniu apteczek. Miało to miejsce w Call of Duty 2, wydanym w 2005 roku.

Jak się okazuje, nadchodzące Call of Duty: WWII prawdopodobnie powróci do korzeni. Pisząc "prawdopodobnie", mam na myśli to, że twórcy przedsięwzięcia wyjawili, iż zrezygnowali z automatycznej regeneracji zdrowia, by podkręcić realizm rozgrywki, lecz nie potwierdzili jeszcze jakie rozwiązanie zaimplementują. Informacja ta pojawiła się w wywiadzie ze Glenem Schofieldem, współzałożycielem studia Sledgehammer Games, opublikowanym na łamach serwisu Polygon. Oto fragment wypowiedzi przedstawiciela firmy:

"Tutaj nie jesteś super bohaterem. Nie może być tak, że po prostu stoisz i przyjmujesz kilka strzałów, kucasz, a potem strzelasz ponownie. To, że pracujemy teraz nad historią zwykłych rekrutów, a nie wojowników z sił specjalnych jest dla nas odświeżające, gdyż ukazujemy ich podatność na wszelkie zagrożenia. Bywają oni bezmyślni. Tworzenie takiego systemu rozgrywki jest ciekawym wyzwaniem".

Potwierdzono, że wspomniane zmiany pojawią się na pewno w kampanii dla pojedynczego gracza. Jeśli chodzi o pozostałe tryby, nic na ten moment nie wiadomo.

Call of Duty: WWII ukaże się 3 listopada bieżącego roku na PlayStation 4, Xboksach One oraz PC-tach. Pozostałe informacje na temat gry oraz materiały promocyjne (zwiastun i screeny) znajdziecie w poprzedniej wiadomości.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   06:19, 29.04.2017
No proszę, bardzo dobra wiadomość. Choć ciekawe jak zamierzają to rozwiązać.
0 kudosshuwar   @   08:42, 29.04.2017
O! No i super. Gram teraz sobie w Pillars of Ethernity, gdzie nie ma automatycznej regeneracji zdrowia i dzięki temu każdy mój ruch muszę przemyśleć wcześniej.

Do dobra wiadomość.
0 kudosdabi132   @   11:10, 29.04.2017
Podobno członkowie naszego oddziału mają nam pomagać w przypadku słabego zdrowia i amunicji, więc może będzie to rozwiązane w taki sposób jak w Medal of Honor Warfighter gdzie trzeba było podejść do sojusznika i nacisnąć przycisk aby poprosić o amunicję.
0 kudosTheCerbis   @   13:20, 29.04.2017
To już było w Wojnie na Pacyfiku. :>
0 kudosguy_fawkes   @   20:44, 29.04.2017
Dokładnie, było to już w Pacific Assault. Swoją drogą pewnie dzięki temu będzie zaakcentowany udział reszty zespołu i nie będą stanowić tylko tła dla głównego bohatera.
0 kudosmrPack   @   12:43, 02.05.2017
Po decyzji o powrocie do okresu II WŚ rezygnacja z automatycznej regeneracji zdrowia w kampanii, to dobre posunięcie.
0 kudosfrycek88   @   21:20, 08.05.2017
Super, jestem za. W singlu takie ułatwienia są zbędne.
Dodaj Odpowiedź