Inner Chains - polski horror opóźniony o miesiąc
Gra miała debiutować jutro, a tymczasem twórcy informują o przełożeniu terminu.
Polskie studio Telepaths' Tree poinformowało o opóźnieniu premiery obiecująco zapowiadającego się horroru Inner Chains. Gra miała debiutować jutro, a tymczasem wyznaczono nowy termin - 18 maja.
Twórcy byli obecni podczas imprezy PAX East, gdzie można było ograć tytuł. Na podstawie opinii graczy, którzy mieli okazję to uczynić, ekipa deweloperska podjęła decyzję o opóźnieniu debiutu. Choć samo Inner Chains jest już ukończone, tak najwyraźniej okazało się, że gracze wychwycili garść niedociągnięć w testowym buildzie gry. Zdecydowano się więc doszlifować całość przez najbliższy miesiąc.
"Opinie graczy z PAX East były dla nas nieocenione – pomogły dostrzec, co moglibyśmy zrobić, aby Inner Chains jako całokształt stało się tak dobre, jak to możliwe. Po intensywnych dyskusjach zdecydowaliśmy się na poświęcenie dodatkowego czasu na ostatnie szlify. Wydawca dał nam taką możliwość i doszliśmy z całym zespołem do wniosku, że pokusa jest zbyt silna – skoro otrzymaliśmy taką okazję, postanowiliśmy z niej skorzystać. Chcemy dostarczyć graczom najlepsze doświadczenie z możliwych" - wyjaśnia Tomasz Strzałkowski, dyrektor studia.
Gra zadebiutuje jedynie na PC, choć w przyszłości twórcy nie wykluczają portu na konsole.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler