Twórca Uncharted 4: Kres Złodzieja rozmawia z jednym z deweloperów Horizon: Zero Dawn
Rezultatem jest całkiem interesujący wywiad na temat obu poruszanych projektów.
Jeden z dyrektorów Uncharted 4: Kres Złodzieja, Neil Druckmann, postanowił przeprowadzić całkiem ciekawy wywiad z dyrektorem zarządzającym Guerrilla Games. Hermen Hulst został przez niego wypytany o najnowsze przedsięwzięcie dewelopera, Horizon: Zero Dawn.
Na początku wywiadu Hulst opowiada o tym, w jaki sposób Horizon: Zero Dawn zostało po raz pierwszy zaprezentowane. Opisuje inną grę, którą byli zainteresowani, a której akcja przenosiła nas do świata steam punku, mocno przypominającego ten z The Order: 1886. Zdecydowano jednak, że Horizon: Zero Dawn jest bardziej interesujące.
Obaj rozmawiający wspominają w jaki sposób ich ekipy wymyślają nowe rzeczy oraz jak następnie są one wdrażane. Druckmann nadmienił m.in. że cykl Uncharted także powstawał, jako tytuł, którego akcja miała nas przenieść do świata steam punku, finalnie jednak z tego zrezygnowano.
Z wywiadu dowiadujemy się również, że Aloy, główna bohaterka Horizon: Zero Dawn, od początku miała być kobietą. Twórcy nie chcieli na siłę tworzyć czegoś odmiennego, ale okazało się, że protagonistka działała naprawdę dobrze. Jest ona całkiem nieźle nakreślona, o czym przeczytacie w naszej recenzji.
Cały wywiad znajdziecie poniżej. Jeśli wciąż gracie w Horizon: Zero Dawn, pamiętajcie że na łamach naszego portalu znajdziecie poradnik do gry. Spora jego aktualizacja będzie miała miejsce w najbliższy weekend.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler