Jak powstawało The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Opublikowano nowe filmiki dotyczące produkcji The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

@ 14.03.2017, 18:06
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
wiiu

Jak powstawało The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nintendo można kochać albo wyśmiewać. Nie zmienia to jednak faktu, że to jedyna w swoim rodzaju firma, której marki zazwyczaj podbijają serca graczy z całego świata. Taką marką jest The Legend of Zelda, której ostatnia odsłona, Breath of Wild, niedawno trafiła do posiadaczy konsol Wii U oraz Switch.

W sieci pojawiły się bardzo interesujące filmy dotyczące produkcji wspomnianej gry. Deweloperzy dzielą się z graczami koncepcyjnymi materiałami, które prezentują bardzo wczesną fazę projektu. Widać, że dość długo eksperymentowano z mechaniką rozgrywki, fabułą i systemem walki. Poszczególne aspekty testowano w technologii 2D, a dopiero potem przenoszono do trzech wymiarów.

Podobne ciekawostki pojawiają się również w nawiązaniu do mapy oraz systemu walki. W drugim przypadku zadaniem projektantów było opracowanie takich elementów świata, dzięki którym gracze mogliby tworzyć ciekawe interakcje z otoczeniem, pozwalające na eliminację wrogów. Wiecie, taki inteligentny system zniszczeń, który ostatecznie znalazł odzwierciedlenie w grze.

Poniżej możecie obejrzeć wspomniane materiały. Pamiętajcie, że Breath of the Wild jest dostępne zarówno na Nintendo Wii U, jak i Switch.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?