W Mass Effect: Andromeda jest 1200 postaci, z którymi można porozmawiać
Deweloperzy przygotowali też mnóstwo kwestii dialogowych. Będzie ich więcej niż w ME2 i ME3 razem wziętych.
Premiera Mass Effect: Andromeda nastąpi już 23 marca bieżącego roku. To wówczas wszyscy zainteresowani projektem będą mogli go nabyć w wersjach dla komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Ci, którzy się zdecydują, pogadają z ponad 1200 wirtualnymi rozmówcami.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, na potrzeby Mass Effect: Andromeda studio BioWare przygotowało mnóstwo gadatliwych postaci. Jest ich tyle, co w Mass Effect 2 i Mass Effect 3 razem wziętych, czyli 1200. Drugi z wymienionych projektów miał ich 670, więc już samo to świadczy o rozmachu nowego przedsięwzięcia.
Producent projektu, Michael Gamble, podkreślił, że w tym przypadku nie chodzi tylko o ilość, ale także jakość. Wszystkie postaci są bardziej rozbudowane i ciekawsze niż w dotychczasowych odsłonach sagi. Z każdą można porozmawiać na wiele różnych tematów.
"Linie dialogów w Andromeda to suma Mass Effect 2 i 3. Więc liczba postaci jest większa, ale Twoje możliwości interakcji także urosły - szczególnie, jeśli chodzi o członków Twojej ekipy, skupialiśmy się mocno na nich. Chcieliśmy mieć pewność, że drużyna jest ciekawa, rozbudowana i możesz z nią robić wiele różnych rzeczy, a wszystkie czynności są w jakiś sposób związane z dialogami. Na tym się skupialiśmy. Jeśli chodzi o ilość tekstu, wzrosła, ale liczba postaci także się podniosła".
Gamble zapytany o to czy we wspomnianej liczbie 1200 postaci znajdują się również małe role, jak np. handlarze, odpowiedział:
"Nie, nie aż tak nisko, nie tak nisko. Powiedziałbym, że o kroczek wyżej".
Zapowiada się więc mnóstwo dialogów oraz interakcji. Oby ciekawych. Naszą recenzję Mass Effect: Andromeda przeczytacie niebawem, pracujemy już bowiem nad nią.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler