Horizon: Zero Dawn dostaje patch, który pozwala wybrać pomiędzy ilością fps, a jakością grafiki

Do wyboru do koloru - wraz z patchem 1.02.

@ 24.02.2017, 19:06
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Horizon: Zero Dawn dostaje patch, który pozwala wybrać pomiędzy ilością fps, a jakością grafiki

Choć Horizon: Zero Dawn nie zdążyło jeszcze zadebiutować, to gra jest od jakiegoś czasu w łapskach recenzentów (w naszych także). Donoszą oni właśnie, że tytuł otrzymał patch 1.02.

Nowa łatka jest o tyle interesująca, że wprowadza ciekawą opcję. Pozwala bowiem na wybranie czy chcemy obraz z większą ilością klatek i lepszymi efektami graficznymi, czy może w wyższej rozdzielczości - 2160p gdy posiadamy telewizor 4K lub przy zastosowaniu supersamplingu, gdy nasz ekran nie wspiera tak dużej rozdziałki.

Warto dodać, że wybór ten posiadają jedynie użytkownicy PlayStation 4 Pro. W przypadku zwykłego PlayStation 4 lub PlayStation 4 Slim, funkcja pozostaje nieaktywna. Możemy za to, podobnie jak posiadacze modelu Pro, ręcznie włączyć lub wyłączyć obsługę HDR, o ile nasz TV posiada taką funkcję. To kolejna nowinka wprowadzona przez najnowszy patch.

Łatka usuwa także część błędów i eliminuje problem blokowania się postaci, który najwyraźniej występował w niektórych miejscówkach.

Premiera Horizon: Zero Dawn odbędzie się 1 marca. Naszą recenzję przeczytacie niebawem.


Sprawdź także:
Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Premiera: 28 lutego 2017
PS4, PC

Horizon: Zero Dawn to zupełnie nowa marka od studia Guerilla Games odpowiedzialnego za serię Killzone. Projekt został oficjalnie zapowiedziany podczas targów E3 2015, kie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   20:42, 24.02.2017
Widać. że Guerilla stara się jak tylko może by na premierę dostarczyć dopracowany tytuł Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   21:48, 24.02.2017
Kurcze, fajne to. Jednym przełącznikiem wybieram jakość albo płynność. Do Wieśka Trzeciego miałem Excela, gdzie notowałem sobie jaki wpływ dana opcja ma na płynność i jakość Uśmiech

BTW: Faktycznie, gra jeszcze nie wyszła, a twórcy już mają dla niej ciekawe poprawki. Tylko pochwalić.
0 kudosLucas-AT   @   07:36, 25.02.2017
Patch będzie pewnie pozwalał na granie w rozdziałce 1080p na telewizorze 4k bez ręcznej zmiany rozdzielczości w menu konsoli. Nie rozumiem tylko co ma oznaczać wyższa liczba klatek - w stałe 60 nie wierzę, a jeśli ma to być tylko wyłączenie blokady na 30 klatek, to taka opcja będzie bezsensowna.
0 kudosshuwar   @   08:30, 25.02.2017
Cytat: Lucas-AT
jeśli ma to być tylko wyłączenie blokady na 30 klatek, to taka opcja będzie bezsensowna.
Bo ja wiem. Ta opcja 30 fps nie jest wcale taka zła moim zdaniem. Dzięki temu mamy cały czas taką samą płynność.
0 kudosLucas-AT   @   09:52, 25.02.2017
Shuwar, wyłączenie blokady powoduje niekontrolowane skoki animacji powyżej tej wartości, czyli nie masz ciągle takiej samej płynności. 30 klatek masz przecież teraz.
0 kudosshuwar   @   10:02, 25.02.2017
No o tym piszę. Włączałem tą opcję bodaj w Wiedźminie, żeby nie przejmować się zmianą płynności. Na większej ilości klatek mi nie zależy.
0 kudosmrPack   @   11:46, 25.02.2017
Czasem nowe funkcje dodawane są dopiero jakiś czas po ukazaniu się gry, więc nie tracą czasu i na dzień premiery produkcja powinna być także dzięki łatkom porządnie przygotowana.
0 kudosshuwar   @   12:06, 25.02.2017
To trzeba im przyznać. Zanosi się na dobrze doszlifowany tytuł.
Dodaj Odpowiedź