The Elder Scrolls Online: Morrowind na pierwszym gameplayu

Powrót do krainy Morrowind w sieciowym wydaniu.

@ 23.02.2017, 12:25
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

The Elder Scrolls Online: Morrowind na pierwszym gameplayu

Firma ZeniMax Online Studios zaprezentowała pierwsze ujęcia z rozgrywki w dodatku Morrowind do The Elder Scrolls Online. To pierwsze spojrzenie na nowe rozszerzenie - wcześniej mogliśmy jedynie podziwiać screeny i zerknąć na reżyserowaną animację.

Materiał nie jest wybitnie długi, ale pozwala rzucić okiem na przygotowane przez twórców lokacje. Sam w Morrowinda nie grałem, więc jedyne, co mi się tutaj kojarzy z tą grą, to ogromne grzyby, ale może Wy wypatrzycie więcej szczegółów oraz charakterystycznych dla tej odsłony smaczków.

Dodatek oprócz nowej lokacji przyniesie ze sobą świeżą klasę postaci i niedostępny wcześniej tryb PvP. Więcej na ten temat pisałem pod koniec stycznia. W innej wiadomości poczytacie zaś o kolekcjonerce.

Premierę rozszerzenia Morrowind zaplanowano na 6 czerwca, a platformami docelowymi są PC, PlayStation 4 i Xbox One. Dodatek kupimy w dwóch wariantach - za 59.99 euro (niecałe 260 zł), w przypadku osób, które nie posiadają podstawowej wersji TES: Online, albo taniej, za 39.99 euro (około 172 zł) - opcja dla graczy, którzy podstawkę już mają. Tanio więc nie jest, ale rozszerzenie ma być obszerne - sam wątek fabularny zajmie nam około 30 godzin, a przecież nie tylko na nim opiera się zabawa w grach MMO.


Sprawdź także:
The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

Premiera: 04 kwietnia 2014
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

The Elder Scrolls Online to stworzona przez Zenimax Online Studios gra typu MMORPG, osadzona w krainie Tamriel, znanej wszystkim fanom marki The Elder Scrolls.Gracz trafi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoslogan23   @   22:10, 24.02.2017
Cytat: shuwar
Mnie początkowo cena i abonament odstraszył ale... miałem dłuuugi urlop (kobita poleciała za granicę, a ja ... dzieciaki do przedszkola / szkoły i wolne) więc wątek główny ograłem w 2 miesiące. Było fajnie.
Morrowinda kupię jak cena spadnie i bez tych wszystkich pierdółek.
0 kudosJackieR3   @   22:28, 24.02.2017
A ja sam nie wiem.Niby ten Morrowind mnie zaintrygował ale chyba nie specjalnie chcialoby mi sie grać w ten sposób.
0 kudosshuwar   @   08:03, 25.02.2017
Ale że jaki? Uwierz Jackie, że choć TESO, to gra MMO, to i tak kręcisz się po świecie samotnie, na głównej mapie nikt Cię z graczy nie zaatakuje, bo nie ma takiej możliwości. Za to możesz liczyć, że przy utłukiwaniu co trudniejszego przeciwnika ktoś Ci pomoże.

Też byłem sceptyczny, póki nie zagrałem.
0 kudosJackieR3   @   09:36, 25.02.2017
I teoretycznie moglibyśmy razem jakiegoś trolla ubić ? Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   09:47, 25.02.2017
Z tego co pamiętam, trolli tu nie ma Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   09:58, 25.02.2017
W Skyrimie ,tym offline na początku gry miałem problem ze śnieżnym trollem.Po paru podejściach stwierdziłem że trza sp Cenzura ć Uśmiech
0 kudosshuwar   @   10:04, 25.02.2017
To właśnie jest fajne i w Skyrimie i w TESO - są miejsca, które na wstępnym etapie gry, gdy nie jesteśmy dobrze rozwinięci, trzeba omijać szerokim łukiem.
1 kudosJackieR3   @   10:13, 25.02.2017
Tak jak w pierwszych dwóch Gothicach.Tam nawet nie było wyboru poziomu trudności.Poziom trudności zmniejszałeś se ulepszając postać i oto chodzi w erpegach. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   10:14, 25.02.2017
Ok... czyli w Inkwizycji również mieliśmy takie podejście. Były miejsca na mapie, do których można było podejść na odpowiednim poziomie trudności. Mam nadzieję, że w Andromedzie będzie podobnie.

W TESO zadania są nawet oznaczane kolorami: zielony, zrobisz je z palcem w..., czerwony... zapomnij, no chyba, że się baaaardzo postarasz.
0 kudosJackieR3   @   10:22, 25.02.2017
Cytat: shuwar
W TESO zadania są nawet oznaczane kolorami: zielony, zrobisz je z palcem w..., czerwony... zapomnij, no chyba, że się baaaardzo postarasz.

Ja wiem czy to dobry pomysł.
0 kudosshuwar   @   10:34, 25.02.2017
No ale niby dlaczego nie? Musisz rozwinąć postać, by rozwiązać pewne tematy. Dla mnie to bardzo dobry pomysł.
0 kudosJackieR3   @   10:52, 25.02.2017
No tak.Ale dlaczego gra uważa mnie za idiotę.Sam sie potrafię zorientować które zadania są za trudne a jeżeli się pomylę to bęcki dostanę i będę omijał to miejsce z daleka .A nie jakies kolorki. Konsternacja
0 kudosshuwar   @   11:13, 25.02.2017
Tyle, że czasami dojście do tego "czerwonego" miejsca może zająć Ci wiele godzin. I co? Potem się odbijesz od drzwi?
0 kudosJackieR3   @   15:48, 25.02.2017
Nikt nie mówił że będzie łatwo.
Dodaj Odpowiedź