Ghost Recon: Wildlands - Ubisoft chwali się technologią

Zobacz możliwości silnika graficznego napędzającego Ghost Recon: Wildlands.

@ 21.02.2017, 10:34
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Ghost Recon: Wildlands - Ubisoft chwali się technologią

Z okazji zbliżającego się GDC 2017 deweloperzy Ghost Recon: Wildlands postanowili się pochwalić wirtualnym światem, jaki przygotowali na potrzeby swojego przedsięwzięcia. Wyjaśniają też w jaki sposób on powstał oraz jakie możliwości oferuje opracowana technologia.

Silnik graficzny Ghost Recon: Wildlands pokazano w ramach krótkiej zajawki filmowej, ukazującej niektóre opcje narzędzia. Deweloperzy wyjaśniają na poniższym wideo w jaki sposób budowali scenerię oraz jak następnie ją dopieszczali, uzyskując to, co widzimy na ekranie.

Materiał jest jedynie zajawką tego, co zostanie ujawnione podczas samej imprezy. Jeśli także wówczas w sieci pojawi się jakieś wideo, nie omieszkamy się nim z Wami podzielić.

Premiera Ghost Recon: Wildlands zaplanowana została na początek marca. Tytuł trafi do posiadaczy komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4. Jeśli macie ochotę go sprawdzić, za dwa dni ruszają otwarte beta testy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVerdyct   @   12:17, 27.02.2017
Za mną ponad 20 godzin grania.
I czuję niedosyt... To naprawdę dobra gra, świetna strzelanka.
Prawdę powiedziawszy, niniejsze dzieło Ubi ani mnie nie zawiodło,
ani zachwyciło, jest dokładnie tym, czego można było się spodziewać.
Wszystko w bardzo starannej oprawie, dobrze przemyślane.
Jedynie co, to optymalizacja mogłaby... wiadomo...